środa, 20 sierpnia 2014

Zdjęcia z filmu

Kto z was nie może już się doczekać premiery Freaky Fusion? 
Te zdjęcia na pewno podsycą wasz apetyt na ten film. Otóż pojawiło się parę screenów, które przedstawiają wybrane momenty. Nie wiele się z nich dowiadujemy, ale sądzę, że warto wam je pokazać.

 
Widzimy tu wszystkie upiorki. A właściwie Frankie i fuzje. 
Najbardziej spodobała mi się Lagoonafire, która jest z tyłu. Jako jedyna ma zachęcającą do siebie twarz...
Dracubecca wygląda tak, jakby jej głowa się odrobinę spłaszczyła i do tego dodano zbyt wielkie oczy. Na myśl przychodzi mi tylko to, że może robić za jej karykaturę :x Frankie również ma jakiś sztuczny uśmiech. On najbardziej mi nie pasuje. Cleolei również ma taki grymas. Jednak sądzę, że tu ujdzie w tłoku.
Clawvenus też nie jest taka zła, ale taki tępy wzrok.


Oto i hybrydy! Jestem bardzo rozczarowana ich charakterami. Jedyna, która podoba mi się najbardziej, to Avea. Sirena okropnie mnie zawiodła. Prawie wszystkie te postacie są tak słodkie, że aż zęby bolą...
No, ale jeśli chodzi o ich wygląd, są całkiem niezłe.


Cleolei i Clawvenus. Tak, tutaj mi się całkowicie podobają <3 Cleolei jest taka smutna, a Clawvenus ma twarz typową dla Venus, ale i dla Clawdeen. Świetnie to wszystko wygląda. Obie bardzo mi się tu podobają, aż dziwne,że na pierwszym zdjęciu aż tak źle wyszły :c


Panowie, panie i potwory wszelkiej maści! Oto nasza bohaterka! Frankie! Cóż, muszę przyznać, że fajnie wygląda z takim zacięciem na twarzy,ale mam dość,że zawsze wszystkich musi ona ratować... Czemu nie mogłoby być filmu w całości o np. Jinafire lub Neferze?


Wszystkie upiorki, które zostaną połączone razem z Frankie i Ghoulią.
Nie wiem dlaczego, ale na zapowiedziach oraz tutaj Cleo ma jakby siwo- błękitne włosy.
Wcześniej miała o wiele ciemniejszą barwę włosów. Chociaż, może mi się tylko wydaje ;o


Wszyscy próbują uratować nieprzytomną Frakie. Tutaj, kolor włosów Cleo jest normalny...
Cóż, wszytko jest w jak najlepszym porządku, jednak myślę, że za dużo chłopaków ma Frankie.
Wolę ją w połączeniu z Jacksonem lub Holtem. Neighthan mi kompletnie do niej nie pasuje.


Wnętrze Straszyceum nie jest nam obce. Jednak teraz wywieszono proporczyki bez kokardy. Ciekawe.
Do tego, ze wszystkich okienek świeci się światło. To będzie raczej jedna z ostatnich scen, gdzie wszyscy będą próbowali obudzić Frankie.

To by było na tyle. Nie sądzę, aby ten film przebił mój ulubiony - 13 Życzeń. Mimo to, czekam na FF ;)

Podobają wam się te screeny? Nie możecie się doczekać filmu?



13 komentarzy:

  1. Już się nie mogę doczekać :v

    OdpowiedzUsuń
  2. Mina Frankie na pierwszym screenie mnie rozbraja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. na piątym zdjęciu, tym gdzie Cloeo ma siwe włosy,... nie ma laguny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, tylko nie widać jej. Można ją zauważyć stojącą za Frankie.
      Dowód - kawałek nogi i ubrania ;)

      Usuń
    2. Frankie i Robecca ją zasłoniły. Spójrz, za Frankie jest dodatkowa para nóg :P

      Usuń
  4. Hej, a zauważyłyście, że Cleolei ma bordowe (czy jakieś takie) włosy? Wolałabym żeby miała czarne i tylko te pasemko pomarańczowych z czarnymi paskami. Myślę, że lepiej by to wyglądało :) O co chodzi z tym ratowaniem Franke? I na zapowiedzi był tam jeszcze jakiś facet w bodajże czarno-białych włosach, ma ktoś pojęcie, kto to jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jakiś szalony naukowiec. Upiorki spotkają go podobno wtedy, kiedy przeniosą się w czasie. Na razie nie wiadomo, jak ma na imię. Stworzy on potwora, którego chce poskromić Frankie, coś się nie udało i... zemdlała. I wszyscy w szoku i chcą, aby się obudziła. Lub coś w ten deseń ;3 Czyja wiem czy włosy Cleolei powinny być czarne? Chociaż, nie powiem, że źle by to wyglądało :)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź :) Trochę szkoda, że to Frankie jest zawsze na piedestale i to ona zawsze musi wszystkim pomagać i ich ratować ech... Ale, co tam nie mogę się już doczekać filmu :D

      Usuń
  5. Ja też nie sądzę, by FF przebił 13 Wishes, ale jestem ciekawa tego filmu. Zapowiada się nawet fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś te filmy MH do mnie nie przemawiają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci, że jak dla mnie to są całkiem ok irytują mnie tylko niektóre ich pozy i miny... poza tym nie podobają mi się te zgaszone barwy kolorów oraz zbyt duże role Frankie w każdym. No i ostatni film na mój gust był beznadziejny taki niedopracowany. Miał jednak duże zadanie by przebić 13 życzeń, który był chyba najlepszy z całej serii :) Powiem szczerz, że za to strasznie nie podobają mi się książki, przede wszystkim dlatego, że zupełnie odbiegają od serialu. :D

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)