poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Add Pack'i Inner Monster w użyciu

Lorraine pokazywała wam ostatnio zapakowane jeszcze Add Pack'i do Inner Monster.
Ja tym razem ujawnię wam zdjęcia,jak owe dodatki prezentują się na lalkach.
Najwięcej zdjęć dostała ,,Scared Silly''. Czyli w tłumaczeniu ,,Strasznie Niemądra''.
 
 
 
Lalka ma słodką twarzyczkę <3 Sukienka i bransolety bardzo ładnie pasują do makijażu.
Jedynie,co bym zamieniła,to perukę i buty. Jakoś nie bardzo mi tu pasują,do tego myślę,że Inner'ka o wiele lepiej prezentowałaby się z normalnymi włosami,a nie plastikowymi.

Następne zdjęcie jest grupowe. Widzimy na nim ,,Scared Silly'' w towarzystwie ,,Fearfully Feisty'' i ,,Spooky Sweet'' - czyli ,,Zadziornie Lękliwa'' i ,,Strasznie Słodka''.
jpopluvr1000:

All 3 of the new inner monster add on packs. Scared silly (green wig) is hands down my fav ✊💕😘 
Z tych wszystkich lalek, nadal najbardziej podoba mi się ,,Scared Silly''.
,,Fearfully Feisty'' ma okropną twarz. Jej uśmiech i oczy mnie odstraszają. 
Sukienka jest całkiem fajna,ale włosy i bransolety są do wymiany...
,,Spooky Sweet'' byłaby śliczna,gdyby nie ta peruka. Gdyby dali jej np. kręconą, w kolorze waty cukrowej perukę z włosów,na pewno by mi się całkowicie spodobała :<

Jak widzicie,wszystko w Inner Monster jest na zasadzie Create-a-Monster. 
Do wielkich zestawów można dokupywać małe Add Pack'i,a z samych dodatkowych ciuszków,min i peruk nie stworzysz nic. Ogólnie lalki nie są najgorsze,jednak mi się nie spodobały,nie kupię ich. 

Podobają wam się te Add Pack'i? Macie zamiar kupić jakiś Inner'kowy zestaw?


1 komentarz:

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)