poniedziałek, 15 października 2012

SZOK!

Nie mam pojęcia czy mam się śmiać czy może płakać...
Przed chwilą dowiedziałam się że stało się coś strasznego... Monster High wylądowało na lodzie (dosłownie)
Nie oglądałam video całego i nie mam zamiaru. Jakoś mnie nigdy nie ciągło do oglądania łyżwiarzy. Sama nie wiem co powiedzieć, bo według mnie choreografia jest dość prosta. Widziałam trochę podobne tylko że jednoosobowe w telewizji , a tam wiadomo że biorą łatwe aby aktor zdążył się nauczyć. Hmm... Co by tu jeszcze powiedzieć...(?) Nie mam pojęcia czemu ludzie zapłacili za oglądanie, ale przecież fani robią wszystko ;)

Od razu ostrzegam że to nie jest po Polsku ,jakby ktoś myślał że tamte osoby niewyraźnie mówią;)


21 komentarzy:

  1. Oglądałam to bardzo dawno temu, trochę stara wiadomość. Mi się podoba ale mam 1 ,,ale'':
    1: Dlaczego draculaura gra główne ,,skrzypce'' zamiast frankie?!

    gaga0707

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się pytam dlaczego nie ma Spectry? ;)

      Usuń
    2. Bo to było nagrane jak Spectra i inni nie istnieli. A wiadomość strasznie stara!!! Spóźniłaś się Lori!!!

      Usuń
    3. To jest Anna a nie Lori. Naucz się czytać:P

      Usuń
    4. No właśnie gdzie jest Spectra ?! To co ,że wtedy nie istniał .:P Największa fanka Spectry się pyta ! xd

      Usuń
    5. Ty anonimowi nie bądź taki/taka przemądrzała ja 1 zdanie mówiłam do Anny a drugie do Lori

      Usuń
  2. Nawet fajne tylko mogli trochę postarać się przy kostiumacz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zauważ jeszcze że Cleo jest w serii ,,po szkole'' a reszta w ,,basic'' to uważam nie pasuje. Trochę chcieli ludzi naciągnąć niskim kosztem. Ja też sobie kupie kostium z przyjaciółmi, nauczymy się układu i poproszę z 20 zł za wstęp na przedstawienie :P
      Żyłą złota!

      gaga0707

      PS.W moim gimnazjum jest dużo fanek MH, może załatwi że wystawimy musical! (jestem w k. teatralnym/ tak jakby 0.o)

      Usuń
  3. To nie był tylko ich występ. Bo to chyba jest pokaz samochodu lanci

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam to już dawno ale to nic, lubie odświeżyć pamięć ;P Kocham ten filmik bo to połączenie moich 2 ulubionych rzeczy: jazdy na łyżwach oraz MH ;) Jeżdżę co prawda amatorsko ale nie jestem aż taka znowu zła...;P ;D Super filmik ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. Zal kostiumy oplakane a o wszystkim innym szkoda gadac

    Kotka152

    OdpowiedzUsuń
  6. O widzę że jest już nagłówek :) Fajny, ale liczyłam że będzie więcej postaci, a tu tylko 2...
    No ale to lepsze niż nic :/

    gaga0707

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby było więcej postaci, nagłówek byłby zbyt ''przesycony''. To jest tylko prototyp.

      Usuń
    2. nie najgorzej ale mogli sie postarać lori dasz mi adresy blogów ?

      Usuń
  7. widziałam to dawno żal to chyba przestażały bloga pa niewchodze na ciebie bo znam lepsze

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba Cleo gra jakis facet :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Świat się wali!Clawd przyćmiony przez swoją dziewczynę i tańczący z Ghoulią!Pomocy ludzie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)