wtorek, 9 października 2012

Nowa gra



Prawdopodobnie kilka dni temu na stronie monsterhigh.com pojawiła się ostatnia z czterech gier które miały być dodawane w piątki trzynastego , ostatnia miała trochę inną datę ponieważ dwunastego. Tym razem wcielamy się w Frankie. W grze pojawiają się oprócz nowych potworów, stare z poprzednich gier. Dodano również wrota dzięki którym można się teleportować. Ogólne gra może być, choć za bardzo nie wciaga. Szczerze mówiąc, już po pierwszym etapie miałam dość ;)




A teraz bez urazy. Najbardziej podobał mi się moment gdzie Frankie gonili wścielki wieśniacy z pochodniami i widłami. Klasyka się nie starzeje ;D


















P.S. Jak już piszę o stronie Monster High to dodam że zmieniło się zaczynanie;) Który to już raz! W Polsce nie było nowego ani razu ;)


7 komentarzy:

  1. Ja już wcześniej grałam w tą grę i przeszłam całą. Po drugim razie próbowania. I przeszłam wszystkie cztery gry

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagrałam ;) Masz racje co do tych wieśniaków goniących Frankie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. a jak np jetsemsy na poziomie z Lagooną to jak przejsc potem jak sie juz pzrejdzie ta gre lagoone dalej na poziom z operettą ??

    OdpowiedzUsuń
  4. Wychodziła od Lagoony i wchodziła na grę Operetty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to nie fair , że w polskiej stronie Monster High nie ma nowości , a na angielskiej są -_-

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam,że ludzie,którzy zajmują się oficjalną stroną Monster High powinni o nią bardziej zadbać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)