piątek, 12 października 2012

Ładny mi 2013 rok...

Z cyklu: To, co miało wyjść później, ale Mattel się rozmyślił. Wiem, że zaczynam mało pozytywnie, ale jak widać sprawa ''końca świata'' 21 grudnia jak widać przerosła twórców lalek MH. Jak dobrze wiecie, lalki Scaris City of fright miały wejść do sprzedaży w 2013 roku. I tu jest haczyk! Można je już kupić! Znalazłam amatorskie zdjęcia lalki Draculaury z tej serii. W tle jednego ze zdjęć możemy zauważyć pudełko z tej serii.
Podobna sytuacja zdarzyła się z zapowiedziami na Gwiazdkę 2012. Miały wejść w tym czasie do sprzedaży np. Ghoulia ze skuterem. W takim wypadku wszystkich nowych lalek możemy się spodziewać kilka miesięcy wcześniej. A co wy o tym sądzicie?

9 komentarzy:

  1. tak rzeczywiście to dziwne ale czy draculaura nie miała wyjść w trzypaku z abbey i ghoulią. a poza tym może rzeczywiście nadchodzi koniec świata mam nadzieje że nie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że jeszcze ich nie ma w oficjalnej sprzedaży. Na themonsterhighdolls.net było napisane, że Mattel przesłało Draculaurę na wymianę za uszkodzoną lalkę. (Co nie zmienia faktu, że mogą je wrzucić do sklepów wcześniej niż w 2013 - dziwne by było, gdyby przegapili okazję i omineli świąteczny szał zakupów)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach , 21 grudnia. Niezłą wybrałam datę założenia bloga. Do pierwszych urodzin bloga dożyjemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak parę razy tak zrobili.
    Myślę że nie długo wyjdą. Skoro pudełko gotowe to dają,
    albo jak małe dzieci (w co wątpię) boją się końca świata ;P
    Dzięki że dałaś zdjęcia, chciałam sobie z tej serii kupić draculaurę i frakie( jak nie znajdę Frani Basic do gwiazdki,a lalę dlatego bo ładna) Przynajmniej ją wybiłaś mi z głowy. Jak tak się przyjrzeć nie jest taka ciekawa, a fryzurę ma podobną do Operetty (a ja jej nie znoszę! [fryzury, wiem bo mam ją] jak się popsuje - musisz robić, ale jak skoro ciężko to uczesać nie psując całej reszty?)

    gaga0707 wierna czytelniczka bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ludki drogie!!! Matell to Amerykanie,a oni wierzą we wszystko. Ja mam11 lateQ i przerzyłam od chole*y końców świata. Więc w duvpie to mam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej mam pytanko związane z draculaurą
    Czy to prawda że pan.D nie jest prawdziwym ojcem draculaury ?
    A jeśli by ktoś miał więcej informacji o niej to proszę napiszcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Draculaura jest adoptowana. Dracula najpierw zaopiekował się nią i jej matką a potem zmienił w Lalę w wampira. (Zrobił to, żeby nie zmarła na chorobę, na którą cierpiała)

      Usuń
  7. Pan D. stał się ojcem Draculaury, bo przemienił ją w wampira. I jeszcze jej mówił, że jest podobna do matki itp.

    OdpowiedzUsuń
  8. mogła bys przestac pisac co wy o tym sadzicie

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)