sobota, 20 października 2012

Draculaura GR png/Makijaże

Znalazłam obrazek z Draculaurą GR w wersji ''odcinkowej''. Nie wiem, czy jest on oficjalny, ale wygląda przekonująco.
...
Makijaże w stylu Frankie i Draculaury. Wyglądają cudownie i są naprawdę śliczne:)
...
I na koniec niespodzianka dla was. Upiorki rządzą można znaleźć już w Internecie po Polsku, lecz np. trzeba się zarejestrować. Ja jestem zbyt leniwa i nie chcę mi się szukać, ale jak znajdę, to dam wam link:)
Edycja:
Już znalazłam:) Link do filmu Upiorki Rządzą

15 komentarzy:

  1. Kotołak? To przecież wilkołak przeniesiony z Liceum Półksiężycowego do Straszyceum z "Różnice kulturowe kłów i futer"!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Upiorki Rządzą ściągnęłam z internetu w dniu premiery i jest na prawdę słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oglądałam już po angielsku,
    a jak mi się zachce - zrobię tak jak Nulella

    gaga0707

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już na YT po polsku znalazłam. Wystarczy mi jednorazowe obejrzenie. Ten film jest super :D

      gaga0707

      Usuń
  4. Ja oglądałam już Upiorki Rządzą i bardzo polecam a ponieważ jestem wielką fanką Rochelle to jagby ktoś chciał wiedzeć jest dubbing jest z francuskim akcentem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sobie idę jutro kupić

    Zozolek9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co nas to obchodzi ? xd

      Usuń
    2. A po co to tu piszesz ? xd
      Nie do Zozolek9 tylko do anonima

      Usuń
    3. Naucz się pisać a potem coś pisz ;)

      Usuń
    4. A o co Ci chodzi???

      Usuń
  6. http://www.ekino.tv/film,Monster-High-Upiorki-rzadza-Monster-High-Ghouls-Rule-2012-Dubbing-PL,29640.html pod tym linkiem też można obejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  7. http://www.goldenline.pl/forum/3052010/kultowe-monster-high/s/1 no popatrzcie myślałam zemh sie uspokoilaz butamii taki ato szko sami zobaczcie

    kicia

    OdpowiedzUsuń
  8. Na tym linku twoim nie trzeba się rejestrować-można wybrać i,,bez rejestracji".Wiem,bo oglądałam tam jeszcze zanim o tym napisałaś

    OdpowiedzUsuń
  9. Obejrzałam film ... Nawet ciekawy ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)