sobota, 13 października 2012

Nic :P

Dziś jest 13 dzień miesiąca więc ponownie na stronie http://www.freakyfab13.com/ pojawiła się jakaś nowość. Tym razem nie ma niestety nowej serii lalek albo filmu. Prawdopodobnie z tego co wynika z obrazków jest tam opisane z jakich materiałów robili branka dla lalek. Chyba możemy jeszcze przeczytać wywiady z Clawdeen , Cleo , Draculaurą oraz Frankie. Myślę że opowiadały o swoim udziale w filmie, jak było na planie filmowym i takie tam rzeczy za kulisami które mnie nie obchodzą ;P



11 komentarzy:

  1. Co to za grubas na tych zdj???

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, nie ma tam ani słowa o tym z czego szyją ubranka dla lalek. Początkowy początku Chris March daje wskazówki dotyczące kostiumów halloweenowych. W dalszej części Clawdeen i reszta opowiadają o swoich kostiumach na Halloween. Na przyszłość proponowałabym przeczytać co tam pisze a nie oglądać obrazki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy ja pisałam że na pewno? Tobie też proponowałabym uważnie przeczytać post :P
      Nie dało się skopiować tamtego wpisu więc nie mogłam przetłumaczyć w translatorze. Nie mam zamiaru marnować całego mojego czasu przy komputerze na przepisywane co tam pisze :/

      Usuń
  3. Świetny blog ! Jest na bierząco ! Są tutaj super nowości ! SUPER !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. z jakich materiałów robili BRANKA dla lalek?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam gorącą prośbę do redaktorek tego bloga.
    Ostatnio kiedy przeglądałam z nudów inne blogi znalazłam
    ciekawą informacje:
    http://mojcerberek.blogspot.com/2012/10/nowe-dvd.html
    Czy możecie sprawdzić czy ta wiadomość jest prawdziwa?
    BARDZO MI NA TYM ZALEŻY!

    Pozdrawiam :*
    gaga0707

    OdpowiedzUsuń
  6. Od miesiąca zerkam na Twój blog i moim zdaniem jest fajny.
    Też mam blog:
    http://blogmonsterhighupiornewiadomosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)