wtorek, 9 października 2012

Alba... nie, nie Jessica:)

Doszły mnie słuchy o nowej lalce: Albie. Według informacji, które udało mi się zebrać, jest to lalka, która wygrała konkurs ''Your Monster High''. Jest to jednak wersja Hiszpańska, a nie Portugalska. Jak możecie zauważyć, Alba opiera się na podstawie lalki C. A. Cupid. Jej ogólny stój opiera się trochę na stylu Robecci. Możliwe, że lalki nie wyprodukował Mattel, tylko Canel, gdyż w każdym zagranicznym poście było coś o tym napisane:)

Jak myślicie, czy w Polsce również będzie taki konkurs?

11 komentarzy:

  1. Z tą Albą to myślałam że kościelną ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję,bo bym miała duże szanse na wygraną .:)

    LoveMH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też;) A jaka postać byś robiła??? ;D Chce podpatrzeć konkurencje ;)

      Usuń
    2. Już mam zrobioną .xd To jest fioletowo-czarna smoczyca . A ty ?

      LoveMH

      Usuń
    3. Ja wymyśliłam już dużo wersji mojej OC! To mumia-,,kuzynka'' Cleo ;P no i jedna wilkołaczka na wózku inwalidzkim ( niepełnosprawna sąsiadka mnie natchnęła), pomyślcie-pierwsza niepełnosprawna w MH!

      gaga0707

      Usuń
    4. Ale MH pewnie wózka nie będzie chciało zrobić bo za duży wysiłek. Ale nie widziałam jeszcze nigdy takich lalek ;)

      Usuń
  3. A dla mnie Alba jest podobna do Spectry. A zauważyliście że ma prawie takie same buty jak latka,która też wygrała w tym konkursie-Catria Moaris??? A tak wole to takiemsame jak Clawdeen.

    OdpowiedzUsuń
  4. A jakim potworem ona jest bo jakoś nie widzę?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłosiłabym moją Maddy Hatter- córkę Kapelusznika :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam dwa pomysły, ale ich nie zdradzę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)