czwartek, 4 października 2012

Impreza na Halloween


Ach Halloween... Święto obchodzone za granicą w które dzieci sępią od sąsiadów cukierki i obrzucają ich dom jajkami lub papierem toaletowym. Jedyny dzień w roku w którym potwory mogą wyjść z ukrycia. Oczywiście Monster High nie mogło przegapić tego cudownego dnia. Z tej okazji w niektórych Państwach jest organizowana  Impreza . Powstała strona internetowa http://pt.monsterhighmachine.com na której możemy prawdopodobnie zbierać punkty żeby wylosować klucz na fiestę która odbędzie się 3 listopada...

Myślałam że to będzie jakaś internetowa imprezka, ale kiedy przetłumaczyłam tekst znajdujący się na tym obrazku to straciłam pewność...




Translator przetłumaczył mi:
Ten klucz jest kluczem do wejścia na Halloween w dniu 3 listopada w Barcelonie. Poza wejściem, obejmuje podróże i zakwaterowanie. Chcesz wiedzieć więcej? Między dniu Halloween

Zakwaterowanie i podróż? Podejrzane... Nie jestem w 100% pewna ale być może będzie to cos w stylu spotkania fanów Monster High i imprezy.

A tu inne obrazki z tej strony:









































( Kliknijcie na obrazki jeśli chcecie je powiększyć)

Żałujecie ze nie ma czegoś takiego w Polsce? ;) 

4 komentarze:

  1. :'( Zaraz się poryczę...Co to,Polska gorsza,że nie może mieć takiej imprezy?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WŁAŚNIE!!!
      Co my gorsi że dostajemy same resztki, a czasem w ogóle nic?!
      Jak zwykle.W polsce takie konkursy że szkoda gadać a tam? Imprezka z okazji Halloween -_-

      Usuń
    2. zapomniałam się podpisać :P gaga0707

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)