poniedziałek, 29 października 2012

Nowy magazyn

Dzięki mojej spostrzegawczości (no wiem, skromna jestem:D) już dzisiaj zobaczycie okładkę jutrzejszego, nowego magazynu:)
A w magazynie:
  • Upiorni uczniowie: Howleen Wolf i Nefera de Nile
  • Historie z dreszczykiem: nietoperzowa przemiana
  • Ostatni ryk mody: zrób sobie upiorną broszkę
  • Strasznie fajny pamiętnik: świat Howleen
  • Potworny test: twój najstraszniejszy kostium 
  • Monstrualna rozrywka
Ja jestem najbardziej ciekawa konkursu, a wy?

8 komentarzy:

  1. Super! Pamiętnik Howleen :D

    gaga0707

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie czy mogła byś dodać wyniki (jak już będą) tego konkursu z Monster High z gazety? Ten o projektowaniu stroju na Halloween.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej czy byś mogła napisać ( jeśli możesz oczywiście ) o tej historii z dreszczykiem ?
    Mam tez pytanie gdzie można kupić gazetki MH ? Gdyż poluje na nie chyba od początku i nigdy nie mogę je kupić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej czy byś mogła napisać ( jeśli możesz oczywiście ) o tej historii z dreszczem ?
    Mam też pytanie jak mogę zdobyć gazetkę MH ? Gdyż poluje na nie chyba od początku.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja muszę zwziąść udział w konkursie tego sklepu,bo można wygrać lalkę Sarah Scream i stracha *.*

    Zozolek9

    OdpowiedzUsuń
  7. LOL! Te lalki z C-a-M są wg mnie najlepsze z tej serii! Która wg was najlepsza?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)