czwartek, 14 stycznia 2016

Reklama ''How Do You Boo?''

Kolejny post z serią, do której pałam wątpliwą sympatią. Otóż wydaje się, że rok 2016 ma przebiegać pod hasłem ''How Do You Boo?'' i do serii o tej samej nazwie wrzucono część nisko-budżetówek bez artykulacji, ponieważ wypuszczono reklamę, pokazującą lalki z tego wpisu:
Oficjalnie byłam z nich zadowolona. Wizja lalek dla najmłodszych cieszyła mnie dlatego, że wreszcie zniknęłoby narzekanie, że upiorki są zbyt delikatne, a to zazwyczaj szło ze sporą ilością połamanych monsterek. Jednak czasy się zmieniły i jak widzę, że coraz więcej postaci pozbawiono artykulacji, moje zdanie również uległo ''korekcie''. Dosłownie jak widzę to denerwujące, bezsensowne hasło ''How Do You Boo?'', próbujące wyprzeć wartościowe ''Be Yourself. Be Unique. Be a Monster.'', jestem chora. 
Reklama jest średnia, do tego ustawienie rąk lalek, a szczególnie Clawdeen powoduje u mnie mieszane uczucia. Okropnie nienaturalnie to wygląda. Lalki nie są złe, ale sam filmik mojej osoby nie zachęcił do ich kupna. Do tego ta fatalnie uczesana Draculaura przy jednej dziewczynie... Coraz mniej się starają.

Podoba wam się ta reklama? Co o niej sądzicie? Podoba wam się ta seria?

Ogłoszenie: Z racji, że już niedługo zaczynam ferie, postanowiłam zająć się trochę naszą facebookową stroną.
 Jeśli ktoś lubi spamy, dedykacje i zabawy funpage'owe, zapraszam tutaj.

16 komentarzy:

  1. Tylko czekać na chinkę-Frankie i afrykankę-Clawdeen. Żeby nie było rasizmu. *facepalm*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i deauce rozstanie się z cleo dla clawda. Poprawność polityczna przede wszystkim

      Usuń
    2. Cleo w zamian za to weźmie sobie Drackulaurę;-;

      Usuń
    3. Drackulaurę, która byłaby buddystką. Tak dla zróżnicowania religijnego. I obie by wyjechały w lasy tropikalne, by chronić zagrożony gatunek żuka gnojarka, no bo przesłanie ekologiczne tez musi byc

      Usuń
    4. a w tym samym czasie Chińska Frankie i Ghoulia, która wyznaje mahometa, zaczęłyby głosować na Obamę. Barach Obama to nowa postać w MH, bo przesłanie polityczne też musi być.

      Usuń
    5. Powstała by nowa seria; lekcja amerykańskiej demokracji w upiornej wersji. A Lagoona poczułaby się odrzucona przez otoczenie i zaczęła by brać narkotyki, by na końcu ją zrujnowanowały, ale udałoby się jej wyjść z nałogu dzięki pomocy przyjaciółek, które uratowałby ją za pomocą magicznych kryształów przyja... WAIT, nie ta bajka.
      Ale trzeba też pokazać jakie to narkotyki są złe i niebezpieczne i wgl.

      Usuń
    6. "Upiorszyn Demokrejszyn"

      Usuń
    7. Pojawiłaby się też nowa imigrantka z Boosyrii
      Bo ubogacenie kulturowe musi być

      Usuń
    8. Następny film MH ,,Frankie w obronie uchodźców''

      Usuń
    9. Ludzie, co wam? XDDD Ale wyobraźni i poczucia humoru wam odmówić nie mogę XD

      Usuń
    10. "Monster High: uchodźcy rządzą"

      Usuń
    11. Wampiszariat piątkowej nocy?

      Usuń
    12. Syria miasto strachu XD

      Usuń
    13. GAGAGHAHAHAHAHAH WYGRAŁAŚ XD

      Usuń
    14. Upiorna siła Andrzeja.

      Usuń
    15. Aż się popłakałam ze śmiechu :'D

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)