czwartek, 21 stycznia 2016

Ubieranka Draculaury GSR

Ostatnio w świecie Monster High nie ma żadnych nowości, dlatego musicie się pocieszyć ubieranką Draculaury Glowsome Ghoulfish. Jeśli chcielibyście w nią zagrać, zapraszam pod ten link. Nowością jest to, że tym razem możemy postaci wybrać nawet makijaż, co oczywiście jest na wielki plus! Niestety, wydłuża to oczekiwanie na ubierankę. Poniżej znajdziecie screeny z owej gry:
Zmiana makijażu robi tu największą furorę. Poza tą opcją, gra jest kiepska. Ubrania są okropnie średnie, a połowa ogonów wygląda jak jakieś łopaty, jeśli mam być szczera. Fryzury też nie robią szału, a to wszystko wina pasemek, które czasem wyglądają koszmarnie, a nie da się ich zdjąć... Piosenkę w tle znam, ale nie umiem sobie przypomnieć, jaka to jest konkretnie. W każdym razie, była ona puszczana w telewizji i radiu tyle razy, że mi się przejadła. Na koniec dodam, że starsue.net zapowiedziało kolejną ubierankę i nie zamierza odchodzić od Great Scarrier Reef, ponieważ niedługo będziemy mogli ubrać Posea'ę.

Podoba wam się ta gra? Co sądzicie o możliwości zmiany makijażu?

8 komentarzy:

  1. Myślałam, że nie będę musiała znosić więcej wyidoku syrenek. Myliłam się. Płakać mi się chce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co wy macie do nich? Może i nie są idealne, ale przynajmniej są w porządku. Najładniej według mnie wyszły im Clawdeen i Draculaura.

      Usuń
  2. Ekhem, Ally, skarbeńku. Nowy zestaw Mega Bloks. I świat nowinek staje się piękniejszy. :333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skarbeńku, dziób na kłódkę, iż, ponieważ, Yuu zaklepała sobie temat :333

      Usuń
    2. I wybaczta, że jeszcze nie napisałam. Miał być wczoraj. Życie przy maszynie do szycia takie ciężkie ;-;

      Usuń
    3. Nie mam pretensji, po prostu lubię zwracać uwagę Ally. :333
      Maszynie? :V Rah, to jest coś. :O

      Usuń
    4. A ja lubię cię uciszać :333
      Jeśli chodzi zaś o post - nie ma sprawy^^ Co do maszyny do szycia - brzmi ekstra :3 Imponuje mi, jak ktoś potrafi szyć ^_^

      Usuń
  3. Powiem jedno że makijaż (właściwie to jego zmiana) nastąpiła w ubierance Justine Dancer EAH. Dlaczego o tym mówię? Bo szkoły są ze sobą spokrewnione (np.:Moja kuzynka dostała na swoje urodziny grę MH New Ghoul In The School! No i jak była w jadalni znalazła tam telewizor a tam lustrzane blogi o.O) więc czemu o tym nie mówić ;) Piosenka to: Jain- Come. Gdzie to znaleźć? Kliknij na literkę ,,C" (czyli credits) I masz wszystkie info ;). Co do ubieranki... 3,5/5. Urzekły mnie niektóre ułożenia włosów i kilka bluzek no i oczywiste że muzyka. Reszta MASAKRA!
    Pisała: Ari :3
    P.S jeżeli chodzi o Ari to chyba mnieli natchnienie to ARIany Grande. Tak samo ja Catty Noir do KATTY perry... Takie mam se wrażenie :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)