sobota, 23 stycznia 2016

Więcej upiorek z serii Fierce Rockers?

Co sądzicie o nowych lalkach z poprzedniego wpisu? Jeśli komuś spodobała się nowa seria, pewnie będzie zadowolony z tego, co można dostrzec na tyle opakowania kotołaczek! Oczywiście, tradycyjnie na odwrocie są arty upiorek, jednak tutaj chodzi o coś innego:
 
Podzielam zdanie YuuChan, jeśli chodzi o arty - są świetne. Lalki w sumie też przypadły mi do gustu. Jeśli mam wybierać, najbardziej spodobała mi się Catty. W zasadzie nie mam się do czego przyczepić. Jednak spójrzmy w róg opakowania...:
Do serii Fierce Rockers dołączą trzy nowe postacie w 3-pack'u! Nie zdziwię się, jak w najbliższych dniach zobaczymy ich zdjęcia w pudełku. Cóż, jeśli chodzi o mnie, drugi pack zapowiada się gorzej. Może dlatego, że te trzy postacie mi się przejadły. Clawdeen w jasnych szminkach wygląda koszmarnie, a Venus i Jinafire w każdej serii prezentują się prawie tak samo. Przynajmniej takie odnoszę wrażenie. Jednak rozum nakazuje pochwalić mi to, że nie dano im nowych twarzy, więc wszystko będzie pochodzić z kategorii ''znośne''.

Podoba wam się seria Fierce Rockers? Jaka postać przypadła wam do gustu najbardziej?

1 komentarz:

  1. W tej serii powinna się pojawić też cASTA FIERCE bo FIERCE ROBERTS. Zresztą lepiej zeby onabyła w dwupaku z catty ponieważ one się przyjażnią :)
    ~Klaudia Jurkowska

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)