niedziela, 27 grudnia 2015

Draculaura i Clawdeen GSR

Parę razy na blogu pojawiła się wzmianka o tym, że do serii Great Scarrier Reef  zostaną dodane dwie lalki, a mianowicie Clawdeen i Draculaura. Teraz pojawiły się nawet ich zdjęcia promocyjne. Na razie po jednym, ale zapewne niedługo będzie więcej. Zobaczcie, jak się prezentują!:
Szczerze mówiąc, spodziewałam się czegoś znacznie gorszego. Straszyciółki wyglądają w miarę przyzwoicie. Draculaura jest wzorowana na wampirzycy piekielnej i prezentuje się nie najgorzej. Podobają mi się jej macki. Fryzurka też jest znośna. Na tle innych, syrenko-podobnych tworów z tej serii naprawdę nie jest zła. Co do Clawdeen również nie mam zbytnio zastrzeżeń. Podoba mi się jej uczesanie. Wydaje mi się, że zmiana skóry wyszła jej chyba na dobre. Do tego dodano łańcuchy i całość jest w miarę spójna.

Podobają wam się te lalki? Co o nich sądzicie?

4 komentarze:

  1. Lalki prezentują się całkiem okej ale szkoda że nie ma tu np. Cleo czy innych potworów

    OdpowiedzUsuń
  2. Spójrzcie na twarz draci! Wygląda jakby sie nacpala!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się ta seria w ogóle. Mam już Sirene Von Boo i strasznie żałuję, że ją kupiłam bo syreny z MH jak dla mnie są do kitu. To nie są tylko syreny, ale też ośmiornice, węgorze itp... Chyba Mattelowi kończą się pomysły na lalki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie uważam, że Mattel świetnie wykorzystał ten pomysł. Małe dziewczynki uwielbiają syrenki, a on nie stworzył syrenek, tylko stwory morskie, które moim zdaniem bardzo wyróżniają się na tle innych. To naprawdę niezły chwyt z ich strony, podziwiam.

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)