poniedziałek, 6 lipca 2015

Ubieranka Toralei i Frankie

Pojawiły się w ostatnim czasie dwie ubieranki na Starsue.net. Tym razem możemy ubrać kolejne dwie upiorki z serii cyrkowej, a mianowicie Frankie i Toralei. Jeśli chcielibyście zagrać w grę z kotołaczką wejdźcie w ten link, natomiast jeśli wolelibyście ubrać pannę Stein, kliknijcie tutaj. Tradycyjnie mam dla was screeny z obu ubieranek. Zacznijmy od Toralei:
 
 
Trochę się zawiodłam na ubraniach kotołaczki. Niezbyt mi się podobają. Dodatkowo muzyka w tle jakoś również nie przypadła mi do gustu. Minusem ubieranki jest także brak zmiany koloru pasemek. Do tego, SS wybrało takie tło, że zanim wciśniemy ''✓'', to kotołaczka lewituje...

Kolejne screeny będą z ubieranki Frankie:
 
 
Frankie dostała o wiele lepsze tło od Toralei. Muzyka w tle również bardziej mi się spodobała od tej, z poprzedniej gry. Upiorka ma całkiem niezłą szafę. Szczególnie jeśli chodzi o buty. Dodali jej dużo ładnych par ^^

Podobają wam się te ubieranki? Która bardziej trafiła w wasz gust? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)