niedziela, 26 lipca 2015

Zdjęcia promocyjne Whisp

Pamiętacie jeszcze dwupak z SDCC - Kieran i Whisp? Otóż Whisp doczekała się własnych zdjęć promocyjnych.

Na pierwszym zdjęciu widzimy całą Whisp z nogami. Moim zdaniem strój lalki nieco za bardzo przypomina strój Gigi. Według mnie twórcy lalki mogli dodać parę dodatków, które by ją wyróżniały. Bardzo spodobała mi się jej lampa.

Na drugim zdjęciu uwieczniono siostrę Gigi w ogonie. Ogon jest świetny! Idealnie pasuje do mrocznego wyglądu upiorki.

Na trzecim zdjęciu mamy przybliżenie lalki. Pierwsze, co rzuciło mi się w oczy, to przepiękne tatuaże na rękach i na twarzy. Podoba mi się również jej szminka, lecz uważam, że mogłaby być nieco jaśniejsza.

Co myślicie o lalce Whisp? Spodobała Wam się, czy przeciwnie?

Anna Lorna Mh

2 komentarze:

  1. Post, którego nie muszę poprawiać 3 razy, w przeciwieństwie do Kejsi. Dziewczyno, już mi się podobasz. Nie zapomniałaś nawet o pytaniach końcowych. Jedyne, do czego mogę się przyczepić to powtórzenia. Ogon i lalki się powtarza tam chyba na końcu, ale chociaż są te przecinki XDDDD Dobry 1 post nowinkowy, pochwalam i daję okejkę xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki XD Faktycznie, będę się pilnować żeby się nie powtarzać XD

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)