czwartek, 29 grudnia 2011

Toralei Stripe

Toralei Stripe (Kizia Mizia)
Uczennica szkoły Monster High


Kotołaki

Lat
15 , ale to dopiero pierwsze
z moich 9 żyć

Zabójczy Styl  :
Preferuję ubrania, które akcentują
mój wrodzony wdzięk. Podkreślam
mój styl drapieżnymi dodatkami,
by pokazać, że 'nie przyjdę, gdy
mnie zawołasz'.


Dziwaczna wada :
Pewnie powinnam uważać na moje
pazury, gdyż mogą powodować różne
dziwne sytuacje...lub nie. Wszystko
zależy od tego, na ile jesteś delikatny.

Ulubiony kolor :
Pomarańczowy.

Ulubiona potrawa :
Koktajl mleczny i anchovies. Osobno,
nie jednocześnie.

Najbardziej irytująca rzecz:

Nie lubię być głaskana pod włos.

Ulubione zajęcie :
Zapadanie w drzemkę, potem
budzenie się z niej i... szybie zapadanie
w kolejną.

Zwierzątko :

Sweet Fang to mój młody tygrysek
szablozębny. Jest o wiele chętny na
pieszczoty, w przeciwieństwie do mnie.

Przyjaciele :
Purrsephone i Meowlody

Ulubiony przedmiot w szkole :
Teatr. Świetnie udaję cudy głos i akcent,
co czyni te zajęcia idealne dla mnie.



Ubieranka z Toralei

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)