czwartek, 29 grudnia 2011

Draculogan

Jest kuzynem Draculaury. Został wymyślony w 2010 roku przez
MH Screeam Queen .


Draculogan
Student Monster High
(Kiedyś student Liceum Dzwonicy )


Lat :
1800

Rodzice :
Pan Wampir i Pani Wampir

Upiorny Styl:
Wiem, że to nudne ale podoba mi
się staroświecki styl. Jeśli jest to
nieaktualne to jest w mojej szafie.
Rzeczy takie jak płaszcze są tak stylowe.
Wydaje mi się że dobrze, że je noszę,
bo dziewczyny szaleją.

Dziwaczna wada :
Trochę mi wstyd powiedzieć, ale ...
Nie mogę przemienić się w nietoperza.
Moi rodzice mogą i mój brat może, ale
ja ... to po prostu nie fair. Może gdy
w 2100 roku będę w stanie ... może ...

Zwierzę :

Moja rodzina ma nietoperza o imieniu
Jinx. On jest bardzo wrażliwy na
wszystko... to frustrujące. Ale on jest
fajny do zabawy. On jest wielkim
wielbicielem prac domowych.


Każdy mówi że, Draculaura i ja to słodka
para ale ona jest moją kuzynką. Ona jest
stylowym wampirem i możemy dogadać
się naprawdę dobrze.

Więcej o nim nie wiem...
Słyszeliście o nim wcześniej? Ja nie.Dowiedziałam się dopiero dziś.
Widziałam chyba go wczesniej ,w odcinku ,, Różnice kulturowe kłów i futer "ale nie przypuszczałam
że jest kuzunem Draculaury.

           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)