czwartek, 22 grudnia 2011

Ghoulia Yelps

Ghoulia Yelps:
Zombie

Lat :
16 (według potwornej skali)

Zabójczy Styl :
Moje rogowe kujonowate
oprawki. Pasują absolutnie
do wszystkiego.

Dziwaczna Wada :
Nie umiem funkconować
bez porządnego planu dnia
i nie za dobrze znoszę zmiany
na ostatnią chwilę. Moja natura
zombie sprawia, że poruszam
się raczej wolno, mam
problemy z mimiką i mówię
jedynie w...zombie.

Zwierzę :
Sowa o imieniu Sir Hukacz.
Jest świetnym towarzyszem
nawet pomimo tego, że nie
chcę być moim kurierem.

Najbardziej irytująca rzecz :
Zmiany na ostatnią chwilę i
potwory, które nie mówią w
zombie. Nie ma chyba niczego
bardziej irytującego niż spóźnianie
się i próby wytłumaczenia
dlaczego potworowi, który nic
nie rozumie.

Najbardziej lubiany przedmiot :
Niestety, ograniczenia zawarte
w tym pytaniu uniemożliwiają mi
udzielenie na niego odpowiedzi.
(W tłumaczeniu: nie mogę wybrać jednego.)

Najmniej lubiany przedmiot :
Wydaje mi się, że każdy
przedmiot ma coś do zaoferowaniu.
Nawet gra w dwa ognie uczy uników.

Ulubiony kolor :
Czerwony

Ulubione jedzenie :
Móżdżki...żartuję.Właściwie
to pociąga mnie przygotowywana
w pośpiechu,kuchnia masowa
.(W tłumaczeniu:lubię fast foody.)

Przyjaciele :
Cleo de Nile

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)