środa, 21 grudnia 2011

Clawdeen Wolf

Clawdeen Wolf:
Córka Wilkołaka


Wiek:
15 lat

Zabójczy Styl:
Jestem zaciętą wyznawczynią mody i hołduję zasadzie: *Bez Głupich Żartów* Jestem również wspaniała,działam onieśmielająco i jestem absolutnie lojalna w stosunku do moich przyjaciół.

Dziwaczna Wada:
Moje Włosy można by pokazywać w reklamie szamponu,a to tylko mowa o tym, co rośnie na moich nogach. Depilacja i golenie to zdecydowanie praca na pełen etat,ale to niska cena, jaką płacę za bycie fantaztyczną

Ulubiony Kolor:
Złoty, i to jest jedyna kwestia w jakiej zgadzamy się z Cleo De Nile.

Ulubiona Potrawa:
Befsztyk...krwisty.

Najbardziej Irytująca Rzecz:

Nie znoszę, że w straszyceum jest ciągle tak wiele moich kuzynów i kuzynek. Są irytujący,żenujący i wiedzą jak mnie wyprowadzić z równowagi. Acha, no i Cleo De Nile

Ulubione Zajęcie:
Zakupy i Flirtowanie z chłopacami!

Zwierzątko:
Crescent, to przerażająco uroczy mały kociak jak ja!

Ulubiony Przedmiot:
Ekonomia. Dlatego Że W Przyszłości zostane właścicielką imperium mody,dlatego chcę wiedzieć o biznesie bardzo dużo.

Nielubiany Przedmiot:
WF Bo nie pozwalają mi ćwiczyć w moich konturach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)