środa, 21 grudnia 2011

Draculaura

Draculaura:
Wampir

Lat :
1599

'Zabójczy 'Styl :
Mój tata nazywa mnie Draculaura,
a dla przyjaciół jestem po prostu Lala.
Uwielbiam tonąć w czerni z dodatkiem
wiśniowego różu, a czasem noszę także
lekką parasolkę, by móc przespacerować
się w słońcu.

Dziwaczna Wada :
Ponieważ nie widzę swojego odbicia
w lustrze, wychodząc z domu, nie wiem,
czy makijaż i ubrania są na swoim miejscu.
Oczywiście po 1599 latach praktyki
jestem w tym całkiem niezła.

Zwierzę :
Hrabia Nietoperz Wspaniały

Najbardziej irytująca rzecz :
Brak dań wegetariańskich w buffeterii
w Monster High

Najbardziej lubiany przedmiot :
Kreatywne pisanie. Mogę wtedy
pisać miłe opowieści o moich przyjaciołach.

Najmniej lubiany przedmiot :
Geografia. Po 1599 latach byłam
już wszędzie...dwa razy.

Ulubiony kolor :
Różowy

Ulubione jedzenie :
Jestem wegetarianką, żadnej
paskudnej krwi, lubię więc owoce,
warzywa i dużo suplementów żelaza.

Przyjaciele :
Clawdeen Wolf , Frankie Stein , Clawd Wolf

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)