piątek, 30 grudnia 2011

Spectra Vondergeist

Spectra Vondergeist-Duch
Studentka szkoły Monster High

Lat :
16

Zabójczy Styl :
Jedwab, jedwab, jedwab,
zaakcentowany tylko odrobiną
metalu. Pozwala mi to
swobodnie unosić się,
jednocześnie delikatnie brzęcząc.

Dziwaczna wada :
Nigdy za bardzo się nie
przejmowałam, tym że mnie
widać, póki uznałam, że to
chore, zwracać uwagę tylko
na to co ktoś robi złego
w tym życiu, szczególnie
porównując do wszystkich
dobrych rzeczy robionych
w życiu pośmiertnym.
Dodatkowo nie jestem plotkarą.

Zwierzę :
Fretka Rhuen to moja fretka-duch.
Wiedziałeś, że nazwa 'fretka'
pochodzi od łacińskiego furritus,
co oznacza 'mały złodziej'?
Oczywiście, że nie dopóki
Ci nie powiedziałam!

Najbardziej irytująca rzecz :
Gdy potwory wątpią w moje informacje.
Wiem, co naprawdę dzieje się w
Monster High. Trudno jest być jedyną,
która wie o wszystkim.

Najbardziej lubiany przedmiot :
Dziennikarstwo.

Najmniej lubiany przedmiot :
Matematyka. Jest zbyt rygorystyczna
i ograniczona, by ją samemu interpretować.

Ulubiony kolor :
Fiolet.

Ulubione jedzenie :
Anielski Sernik. Jest lekki i
bardzo słodki. Tak samo jak ja.

Przyjaciele :
Wszyscy kochają Spectrę V!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)