środa, 21 grudnia 2011

Lagoona Blue

Lagoona Blue :
Córka Potwora Morskiego

Wiek:
15 lat

Zabójczy Styl:
Najbardziej Lubię Wypełzać w luźnych spodenkach,topie i japonkach.To na co zawsze mam ochotę, to przerażająco dobrze się bawić, czy surfując,grając w siatkówkę czy obczajać chłopaków z dziewczynami. Lubię też zjawiać się na imperzach w mojej małej czarnej, tylko po to by pokazać wszystkim mogę zmieniać wygląd.

Cudaczna Wada:
Moja Skóra Wysusza się, jeśli za dużo czasu spędzam poza wodą, więc używam całą masę śródków nawilżających. Natomiast chlor z basenu *Monster High* zamienia moje blond włosy w niebieskie.

Ulubiony Kolor:
Oczywiście że Morski!


Ulubiona Potrawa:
Sushi.

Najbardziej Irytująca rzecz:
Każdy kto traktuje ocean jak śmietnik.

Ulubione Zajęcie:
Wszytko Co wiąże się z byciem w wodzie i jej pobliżu.

Zwierzątko:
Neptuna Jest Moją Piranią mam specjalną torebkę-akwarium w której mogę zabierać potajemnie na lekcje.

Ulubiony Przedmiot:
Oceanografia. Jeśli nie mogę być w wodzie, chę się o niej uczyć.

Nielubiany przedmiot:
Geologia. Wulkany+skały+pustynie= się mój koszmar


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)