niedziela, 27 marca 2016

Więcej zdjęć promocyjnych Budget Line

tym wpisie przestawiałam wam zdjęcia promocyjne lalek niskobudżetowych po reboot'cie. Okazuje się, że takich fotografii jest więcej. Co prawda, dużo one nie wnoszą, bo dzięki nim jedynie możemy bliżej przyjrzeć się butom, biżuterii i twarzom upiorek, aczkolwiek nie zaszkodzi wam je pokazać. Możecie obejrzeć je poniżej:
-Clawdeen
 

-Draculaura
 

-Cleo
 

-Frankie

Postanowiłam, że nie będę się powtarzać, gdyż moje zdanie na temat każdej lalki z osobna mogliście przeczytać w linku. Jedyne, co mnie zdziwiło, to brak zdjęcia biżuterii Frankie. W zamian dano inne ujęcie twarzyczki. Trochę zawiodły mnie buty Cleo. Na poprzednich zdjęciach to złączenie w ogóle nie było widoczne. Teraz widzę, że wszystkie mają takie linie wzdłuż obuwia... Prawdopodobnie są one zdejmowane na takiej samej zasadzie, jak para Catty. Mimo wszystko, podtrzymuję swoje zdanie, że Cleo najlepiej tu wygląda, a Frankie i Draculaura najgorzej.

Podobają wam się te lalki? Co o nich sądzicie?

7 komentarzy:

  1. Frankie wygląda najgirzej ze wszystkich! Lala jest nie wiele lepsza. Clawdeen i Cleo są nawet niezłe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Clawdeen:3/6
    + za:
    -fryzurę
    -sukienkę
    -biżuterię
    - za:
    -twarz
    -buty
    -owłosienie
    Draculaura:5/6
    + za:
    -sukienkę
    -buty
    -biżuterię
    -fryzurę
    - za:
    -twarz
    Cleo:3/6
    + za:
    -fryzurę
    -sukienkę
    -buty
    - za:
    -bransoletkę
    -twarz
    -bandaże
    Frankie:5/6
    + za:
    -fryzurę
    -kolczyki
    -sukienkę
    -buty
    - za:
    -twarz
    1 miejsce:
    -Draculaura
    -Frankie
    2 miejsce:
    -Clawdeen
    -Cleo

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podobają te edycje, gdyby nie brak artykulacji :/ Co do butów to to jest po prostu "ślad bo odlewie" albo w tym miejscu zostały sklejone, bo nie miałoby sensu gdyby zdejmowały się jak buty Catty, przecież to są tylko sandały :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Te bandaże na nodze Cleo wyglądają tak jakby miała blizny po ciężkim poparzeniu. Masakra. Z resztą wilkołaczka z tym futrem ma niewiele lepiej. Mogliby przynajmniej to pomalować na jakieś kolor żeby to zaakcentować wtedyy wyglądało by to znacznie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie ta cała seria to jedno wielkie gówno. Lalki wyglądają okropnie, zupełnie jak tanie podróbki. Nie wiem co im się wzięło, żeby tak popsuć te piękne lalki. Zawsze miałam do nich zamiłowanie, byłam zakochana w tej pięknej twarzyczce. A teraz? Teraz to już pewnie następnej lalki Monster High nie kupie, wyglądają okropnie, poprostu okropnie. Naprawdę się zawiodłam na Mattelu, lalki były zawsze piękne, a teraz to już sama nie wiem. Cleo faktycznie - zgodzę się z komentarzem, wygląda jak po oparzeniu. A Clawdeen - Jej już nie skomentuje ;-; Jestem zła. Poprostu, zła. .-.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, nowe Mh składa się z :
    - Clawdeen z dżungli, która zaczęła zapuszczać futro na ziemię...
    - Draculaury, która stwierdziła, że wypsze się jej ojca i stwierdzi, że teraz jest córką słodkiego potwora
    - Pechowca Cleo, która ma zdeformowaną skórę
    - oraz 5 - cio letniej Frankie Stain, która cofnęła się w rozwoju

    Brawo mattel!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z wszystkimi opiniami lalki wyglądają jak podróbki ;-;

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)