sobota, 12 marca 2016

Nowe filmy na YT

Mattel postanowił podzielić się z nami kolejnymi filmikami, które możemy obejrzeć na kanale YT. Niestety, po raz kolejny dotyczą one filmu Great Scarrier Reef, który znaczna część fanów miała okazję oglądnąć w całości.


Pierwszy filmik to przedstawienie nowych bohaterek zamieszkujących rafę, a tak właściwie tylko dwóch. Tak, twórcy po premierze animacji stwierdzili, że bardzo fajnym pomysłem będzie dodanie filmiku, który ma na celu przybliżenie nam takich postaci jak Posea oraz Kala. 
Czy odnajdziemy tam coś nowego? Właściwie nie. Minutowy filmi jest złożony jedynie ze scen z animacji a jedynym dodatkiem jest imię (oraz rodzić danej postaci) pojawiające się w lewym dolnym rogu. 


Kolejny nowy filmik, który właściwie nie ma w sobie niczego nowego. Znowu jest to jedynie urywek animacji. Tym razem przedstawiona została sprzeczka pomiędzy Toralei a Lagooną oraz ich "podróż" do głębiny, aby na sam koniec wylądować na rafie. 


Mimo, że filmik pojawił się w wersji angielskiej uznałam, że z polskim dubbingiem może wzbudzić więcej zainteresowania, z wiadomych przyczyn. 
Upiorki odkrywają swoje moce. GSR oglądałam fragmentami, ponieważ czekam na polski dubbing, dlatego scena ta nieco mnie zadziwiła. 
Najbardziej spodobała mi się moc Claween, która potrafi całkowicie zlać się z otoczeniem. Frankie jako węgorz potrafi wytwarzać prąd.  Lala potrafi... zmieniać kształt? Spłaszczyć się? Nie wiem jak to dokładnie nazwać. Nie jestem aż tak zaznajomiona z umiejętnościami morskich zwierząt, więc trudno mi to opisać w jakikolwiek sposób. Mimo to Toralei i jej "wachlarzu" nic nie jest w stanie pobić. 
Średnio podoba mi się fakt, że dziewczęta tak szybko nauczyły się pływać. Nawet jako duchy nie radziły sobie tak dobrze jak z płetwami. Po odkryciu swoich mocy w mgnieniu oka stały się perfekcyjnymi pływaczkami. Liczyłam również na to, że niechęć kocicy do wszechogarniającej jej wody potrwa nieco dłużej, a wyszło na to, że zniknęła ona wraz z przegonieniem niewinnej nadymki.




Ostatnie dwa filmiki są zdecydowanie najlepsze. Skupiają się one na zdjęciach promocyjnych oraz procesie tworzenia fotografii reklamowej lalek z serii GSR. 


Jak oceniacie powyższe filmy? Który z nich najbardziej wam się spodobał?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)