wtorek, 8 marca 2016

Kolorowanka

Po filmie Great Scarrier Reef zapowiedziano kolejny - Welcome to Monster High. Po syrenkowym szale przyszedł czas na upiorki po reboot'cie. Ogólnie, następna projekcja ma na celu przypodobanie się młodszym, ''przyszłym'' fanom. Cóż, taka prawda, że z biegiem lat serii się nagromadziło, postaci również, a dzieciaki nie wiedzą o co chodzi. Ma to być dość intrygująca i kontrowersyjna dla starszych miłośników forma wyjaśnienia całego, upiorkowego świata. Kolorowanki z dziećmi znanych potworów były dawno przed reboot'em, aczkolwiek zestaw poniżej jest pierwszym z motywem Welcome to Monster High!:

Kolorowanki nigdy mnie nie interesowały, także ta również mnie nie zachwyciła. Nawet nie chodzi tu o to, że na okładce są upiorki po zmianie twarzy. Ogólnie denerwuje mnie ta zmiana wizerunku, ale zdaję sobie sprawę z tego, że jestem bezradna i wiem, że nic już nie zrobię... Aczkolwiek filmu raczej nie obejrzę.

Podoba wam się ta kolorowanka? Co sądzicie o WtMH?

4 komentarze:

  1. Ciekawe czy kolorowanki w środku by nam zdradziły jakieś informacje/sceny z filmu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym nie pomyślałam. Jest taka szansa, aczkolwiek sądzę, że ograniczy się to jedynie do artów. Widzimy na okładce Frankie i Draculaurę, więc pewnie w środku m.in. Ari będzie do pokolorowania...

      Usuń
  2. Denerwuje mnie "nowa" grzywka Lali.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)