sobota, 22 listopada 2014

Zdjęcia promocyjne nowych postaci

Parę postów temu Kasia pokazała wam zdjęcia promocyjne Draculaury, Twyli i Clawdeen z nowej, nawiedzonej serii. Tym razem mam dla was fotografii nowych postaci, które ujrzymy w filmie.
Zacznijmy od córki ducha - pirata, Vandali:
 
 
 
  
Ta upiorka jest cudowna <3 Od samego początku mi się spodobała i nie mogę się doczekać jej debiutu w filmie. Całkowicie przypadła mi do gustu. Jej ubiór i dodatki są nieziemskie!
Ma śliczny, delikatny makijaż oraz włosy, które wyglądają na naprawdę mięciutkie.

Przejdźmy do Kiyomi, córki ducha bez twarzy:
 
 
 
  
Ta nowa postać nie za bardzo spodobała mi się, kiedy pierwszy raz ją pokazano. 
Z upływem czasu, doszłam do wniosku, że jest naprawdę cudowna. Bardzo podobają mi się jej buty!
Do tego, Kiyomi ma bardzo ładny strój i prostą, ale ciekawą fryzurę. Sam pomysł na nią był naprawdę oryginalny :D

Następna w kolejce jest River!:
 

 
 
  
Z tą upiorką była u mnie podobna historia co z jej poprzedniczką. Co prawda, nadal się do niej nie przekonałam, ale powoli zaczynam dostrzegać jej atuty. Bardzo podoba mi się jej strój oraz dodatki.
Jej ciało również przypadło mi do gustu. Jest bardzo ciekawie zrobione <3
Nadal niestety nie mogę się przekonać do twarzy i chodzi mi tu o wielkie oczy.

Ostatnie zdjęcia należą do Porter'a:
 

 
 
  
Duchowy chłopak ''kupił mnie'' całym sobą! Bardzo podoba mi się jego fryzura oraz strój.
Od samego początku przypadł mi do gustu, tak jak Vandala.
Mam nadzieję, że będzie miał ciekawy charakter :)

Podobają wam się te lalki? Która najbardziej? Nie możecie się już doczekać filmu?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)