piątek, 21 listopada 2014

Zdjęcia promocyjne Getting Ghostly

Niedawno pojawiły się nowe zdjęcia promocyjne lalek z serii Getting Ghostly, czyli Twyli, Draculaury i Clawdeen.






Jako pierwsza w kolejce jest Draculaura. Ogólnie lalka jest całkiem ładna, ale ma dziwną twarz. Nie bardzo widać nos. Mimo to makijaż jest fajny. Sukienka ma ciekawy wzór, ale i tak najbardziej podobają mi się łańcuchy w kształcie serc i skrzydła nietoperza. Lalka ma na nogach szklane pantofelki. Co mnie zaciekawiło, to kształt szczotek i bardzo oryginalne stojaki, na których lalka wyglada jak prawowity duch :)









Druga z kolei jest Twyla, która najbardziej podoba mi się z całej serii. Ma śliczną twarz i makijaż, nie wspominając o nieziemskiej fryzurze. Lalka idealnie pasuje do tej serii. Te kolory i cały klimat. Sukienka jest rewelacyjna, a łańcuchy, które układają się w kokardę - przesłodkie :) Ogólnie lalka bardzo mi się podoba i chciałabym, aby znalazła się w mojej kolekcji.







No i ostatnia, czyli Clawdeen, która niestety w ogóle mi się nie podoba. Nie pasuje jej ten kolor włosów. Makijaż przyznam jest całkiem fajny, sukienka i buty też. Ale najbardziej mnie drażni fakt, że wszystkie dodatki są złote, a bransoletka niebieska ;-; No ja rozumiem, że każda lalka taką ma, ale to się nie kompletnie nie trzyma. 

Co sądzicie o nowych lalkach? Która najbardziej wam się podoba?
~Pisała Kasia MH

2 komentarze:

  1. Właśnie! Ta bransoletka! Ma kształt klepsydry i wszystkie upiorki ją mają, a Rochelle dodatkowo ma torebkę w tym kształcie. Dedukuję, że film będzie miał coś wspólnego z czasem. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie w klepsydrze jest magiczny piasek duchow,ktory zmienil upiorki w duchy i moze odmienic.

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)