piątek, 14 listopada 2014

Pamiętnik Venus Gloom&Bloom Party

Niedawno ukazało się zdjęcie zapakowanych lalek z serii Gloom&Bloom Party. Dziś - pamiętnik Venus :)


Na początek oczywiście okładka. Bardzo podoba mi się motyw muchołówek i różowych kwiatów. Ogólnie super pomysłem było dodanie rosiczek do stroju lalki. Czaszka, rośliny i napisy ozdabia kwiecista ramka. Według mnie - idealnie ^^


Tutaj widzimy pierwszą stronę. Składa się ona ze zdjęć i krótkich podpisów. A co jest na zdjęciach? W sumie, sama nadal nie wiem.


Kolejna strona to śliczny rysunek upiorki. Bardzo lubię takie grafiki w pamiętnikach. Jest to coś na wzór kolorowanki, choć  może chodzić o dopasowanie dodatków.




No i następna grafika, która jest równie świetna. Sama chciałabym mieć ją na ścianie :)


Czyż to nie ta sama grafika, ale w kolorach i z dodatkami? A i owszem. Moje przeczucia się sprawdziły, tutaj mamy ściągawkę do kolorowania, bądź sprawdzenia, czy dobrze dopasowaliśmy dodatki.



Zdjęcie powyżej ukazuje prawdopodobnie ogród botaniczny, lub po prostu pokój Venus.


Ostatnia strona to logo MH w ramce z kwiatów. 

Ogólnie cały pamiętnik bardzo mi się podoba. Jest w nim mało tekstu, ale za to dużo ciekawych ilustracji. Myślę, że sam pamiętnik mógłby nawet zachęcić do kupna lalki. Jest bardzo oryginalny, rzadko aż tak dużą rolę odgrywają te "małe książeczki". 
Myślę, że duży wpływ na ich wygląd miał oczywiście nowy grafik MH. Uważam, że możemy mu podziękować :)
Podoba wam się  ten pamiętnik? Myślicie, że wszystkie postacie z tej seri zostaną obdarowane podobnymi?

~Pisała Kasia MH 

3 komentarze:

  1. Drugi obrazek to mucholowki z doniczki Venus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przy okazji wiecie ze tu pisze cos o Jinafire.

      Usuń
  2. Ta grafika z Venus wygląda ślicznie wygląda jak namalowana farbami lub akwarelą *o* właśnie jestem w powie kończenia jej rysunku z tej książeczki :3
    Luna Wolf

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)