niedziela, 9 listopada 2014

Nowe zdjęcia Exchange Program

Pojawiły się nowe zdjęcia Draculaury, Lorny i Marisol z serii Exchange Program. Widać, że ktoś już je ma i postanowił podzielić się z nami szczegółowymi zdjęciami.













Na pierwszy ogień poszła Draculaura, której zdjęć jest po prostu masa, ale dzięki temu możemy dopatrzeć się najmniejszym szczegółom. Lalka ma bardzo fajną, choć lekko skomplikowaną fryzurę. Delikatny makijaż, w którym rzuca się w oczy serduszko na ustach Lali. Szkoda tylko, że ma różowe brwi. Sukienka, buty, torebka i reszta dodatków - wszystkie do siebie pasują! :) Poza torebką, w zestawie jest też oczywiście upiorny paszport, który mają wszystkie lalki z tej serii. Art jest równie śliczny, co i lalka. Ogólnie Draculaura bardzo mi się podoba i czekam aż będzie do kupienia w Polsce. 












Druga z kolei jest Lorna. Makijaż lalki jest fajny, ale szminka mogłaby być bardziej czerwona/pomarańczowa niż różowa. Włosy lalki są naprawdę ładne, cieszę się, że nareszcie ktoś z MH ma pomarańczowy kolor włosów i do tego loki ^^ Jej ciało jest bardzo dokładnie zdobione, tak jak trzeba. Sukienka i wszystkie dodatki bardzo do siebie pasują. Najbardziej podobają mi się szaro czarne buty. Art lalki również jest super. Ogólnie Lorna mogłaby być moją kolejną lalką. 


















No i ostatnia - Marisol. Bardzo podoba mi się to, że lalka ma bardzo "żywe" kolory. Super fryzura, nie mam się czego przyczepić. Makijaż jest bardzo delikatny, ale właśnie taki wygląda najlepiej. Strój pasuje do wszystkich dodatków. Na podeszwach butów są stopy, dzięki czemu lalka, np. na piasku będzie zostawiać ślady! :) Jak dla mnie to świetny pomysł i upiorka mogłabym już razem z Lorną stać na mojej półce. 

Co sądzicie o tych postaciach? Która najbardziej wam się podoba?
~Pisała Kasia MH

3 komentarze:

  1. Draculaura podoba mi się najbardziej. Jeszcze dodatkowo na wymianę pojechała (czy może poleciała, popłynęła? xD) do Japonii co sprawia, że jeszcze bardziej mi się podoba.
    Ubiór jest cudny ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogłoszenie parafialne dla Julii R. - każdy twój komentarz dot. castingu będzie od teraz namiętnie przeze mnie usuwany. Uznałam, że nie jesteś tego warta, abym nawet ci odpisywała. Nigdy i przenigdy cię nie wybiorę, abyś tu pisała i się z tym pogódź. Prędzej ducha wyzionę, niż pozwolę ci napisać tu choć jednego posta. Dziękuję za uwagę i miłego wieczoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie postacie są śliczne, ale najbardziej podoba mi się Draculaura.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)