piątek, 6 lutego 2015

Zdjęcia nowych lalek! - Ghoul Fair

Upiorni przyjaciele wybierają się na potworny jarmark i z tej okazji powstały nowe lalki.
W skład tej serii wchodzi Howleen, Ross, Elissabat oraz Scarah.
Są już zdjęcia pierwszej trójki!
-Howleen
  
  
  
  
Młodsza siostra Clawdeen jest w tej serii bardzo urocza. Podobają mi się jej buty oraz ciekawa sukienka. Słodko wygląda z tym balonem. Dodatkowo, zrobiłabym jej chyba kitki, przewiązane kokardkami. Wtedy to już w ogóle by skradła mi serce. W każdym razie, zrobiłabym coś z fryzurą, jeśli nie upięcia, to pasemka np. w kolorze balonu. Trochę mi pusto i monotonnie na tej potworkowej główce :P

-Elissabat
 
 
Na e-bayu ogłoszeniodawca się pomylił. Podpisał królową wampirów jako Draculaurę.
W każdym razie, jeśli chodzi o samą lalkę, jest całkiem ładna. Sukienka ma ciekawy wzór, buty śliczny odlew, a fryzura również jest nie najgorsza. Tutaj niestety też brakuje mi jakiegoś kapelusza, czy opaski, albo jakiejś biżuterii. W każdym razie, jeśli chodzi o dodatki, to poskąpiono ich tej serii.

-Ross
 
 
 
Tak! Kolejna lalka chłopaka Abbey! Ross Palony dorobił się już swojej drugiej odsłony.
Moim zdaniem wygląda całkiem przyzwoicie, co prawda jest ubrany dosyć prosto, więc też czuję jakiś niedosyt, ale upiór dobrze się prezentuje.

Co sądzicie o tych lalkach? Podoba się wam ta seria?


2 komentarze:

  1. Dodatków typu biżuteria czy ozdoby na głowe to rzeczywiście poszczędzili. Ale i tak według mnie ślicznie prezentuje się Howleen <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Howleen prezentuje się cudownie. Tak samo Elissabat. Ross też nieźle, ale czegoś mi w nim brakuje.

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)