wtorek, 24 lutego 2015

Trochę nowinek - nowe zdjęcia promocyjne

Cóż, zebrało się trochę nowinek, które chciałabym wam pokazać. 
Z racji tego, że nie są one długie, postanowiłam poupychać parę z nich w kilka postów, niż tworzyć o każdej osobny wpis. Zacznijmy może od tego, że dwie nowe figurki VF dostały swoje zdjęcia promocyjne:
 
Zdążyliście już zauważyć, po moich ostatnich wypowiedziach na temat upiorek z tej serii, że moją ulubienicą została Spectra. Jest genialna <3 Bardzo podoba mi się jej twarz, jak i włosy oraz reszta stroju. Toralei też w sumie jest niezła, ale drażni mnie ten wielki ogon, tak jakoś dziwacznie wygląda.

Jednakże, nie tylko te figurki zyskały swoje zdjęcia promocyjne. Rochelle i jej chłopak również uzyskali takie fotografie!:
Ta parka jest naprawdę urocza. Garrot i jego dziewczyna prezentują się potwornie dobrze!
Jeśli chodzi o upiora, to muszę przyznać, że wygląda nawet lepiej niż w pudełku.
Głównie ze względu na plamę wokół oczu, na zdjęciu jest prawie niezauważalna.
Rochelle jest urocza sama w sobie. Podoba mi się jej fryzura oraz sukienka i delikatny makijaż.
Co prawda irytują mnie bez przerwy odmalowywane dodatki i buty, ale co zrobić...

Podoba wam się zdjęcie promocyjne upioryskiej pary? Co sądzicie o Spectrze i Toralei VF?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)