środa, 18 lutego 2015

Upiorna para z Boo Yorku!

W serii ,,Boo York, Boo York'' możemy znaleźć wiele przeróżnych lalek, nie tylko nowych postaci, ale także tych, którzy towarzyszą nam od początków Straszyceum. Zajmijmy się dziś parą z tej drugiej grupy, czyli Cleo i Deuce'm, którzy dorobili się kolejnego 2-packu razem.
Wreszcie możemy zobaczyć ich szczegółowe zdjęcia!:
 
 
  
 
Moim zdaniem obie lalki są obłędne! Cleo ma świetną fryzurę i ciekawą sukienkę. Ubóstwiam jej makijaż, w którym jedno oko jest stylizowane na oko Horusa. W mój gust trafiły także jej ciemne pasemka. Ogólnie calutka jest upiorna! :) O Deuce również nie mogę złego słowa powiedzieć.
Ma świetne ciuchy, szczególnie podobają mi się jego spodnie i sweterek z koszulą.
Co prawda, może nie rozumiem czemu ma w butach takie wgłębienia, ale przynajmniej dzięki nim obuwie upiora nie wieje nudą,

Podoba wam się ta para? Co sądzicie o ubraniach Cleo i Deuce'a?


3 komentarze:

  1. Super lalki ! :) Buty Deuca przypominają mi te z Ever After High. Cleo tutaj strasznie mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cleo: Fryzura super. Makijaż... jednym słowem:LOL! Nie podoba mi się, takie... no... za "mocne" kolory. Kolczyki takie nijakie, a ten pas na głowie jeszcze wszystko bardziej psuje. Ale ta sukienka... śliczna! Jedyna chyba rzecz, która mi się w tej ławce podoba. A teraz najgorsze... buty! To istny koszmar! Brzydkie!
    Deuce: Jest spoko. Jego fryzura jest śliczna. Bluzka i spodnie super. A buty to już w ogóle ładne! Wszystko psują jednak te okulary... Nie wiem, czemu, ale mi się nie podobają. I na koniec dodam, że kolor stojaków jest niezły. I tyle.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)