czwartek, 4 grudnia 2014

Zapowiedzi nowych lalek?

Podoba wam się seria związana z wymianą uczniowską, a może bardziej wolicie kujońskie wydanie upiorek? Ostatnio pojawiła się nieoficjalna informacja, że do EP i GS mają dołączyć nowe upiorki! Wszystkie mają zostać ukazane w 2015. Zacznijmy od tego, że ta druga seria (Geek Shriek) dorobi się jeszcze paru uczniów, jakimi są:

-Catty Noir
-Ghoulia Yelps
-Gigi Grant

Powiem tyle, od początku w tej serii brakowało mi zombiaczki. Niestety, słabo sobie wyobrażam jej lalkę. Ghoulia zazwyczaj ma dość kujoński styl, dlatego nie będzie tu większych rewelacji.
Obecność Gigi i Twyli (w tym wypadku tej pierwszej) w coraz to nowych seriach bardzo mnie cieszy. Szkoda, że w filmach i odcinkach dostają małe role. Na szczęście u Twyli możemy liczyć na przełom w filmie Haunted. Kujońska Gigi mogłaby być ciekawa ;)
Jako ostatnią skomentuję Catty. Piosenkarka i kujonica jakoś mi nie bardzo współgrają, choć chciałabym ujrzeć lalkę kotołaczki w GS.

Sądziliście, że jedynymi uczniami z wymiany będzie Lorna i Marisol? 
Wszystko wskazuje na to, że do serii dołączą jeszcze inni!:

-Finnegan Wake (Voting Winner of the 2014 fans)
-Kjersti Trollson (Syn Troll'a)
-Isi Dawndancer (Syn Cervo [?])
-Batsy Claro/Course (Batsy mały nietoperz)

Tego pierwszego pana już znamy, prawda? Rider już od początku był uczniem z wymiany, dlatego dobrze, że dołączy do EP. Niestety, jestem trochę zawiedziona tym, że nie wygrała Gory :(
Jestem też zdziwiona, że prawie wszyscy mają być chłopcami :o
Kjersti oraz Isi to podobno synowie jakiś potworów, jednak ich imiona bardziej sugerowałyby mi na upiorki xD Ten pierwszy jest Troll'em, a drugi to Syn Cervo. gdy wygooglowałam to, wyskoczył mi jeleń O.o Batsy to pewnie jakaś wampirzyca lub człowiek-nietoperz. Po dopisku można stwierdzić, że będzie wzrostu Howleen i Twyli. Był też problem z nią, bo nowinka była po portugalsku i angielsku z dwoma różnymi nazwiskami.

Podobają wam się te zapowiedzi? Sądzicie, że lalki naprawdę wyjdą w przyszłym roku?
Na jaką najbardziej byście czekali?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)