środa, 10 grudnia 2014

Następny odcinek Anime - Sweet 1600!

Japońska Draculaura jest młodsza od tej amerykańskiej. Na jakiej podstawie tak twierdzę?
Bo właśnie dziś skończyła 1600 lat! Cała impreza urodzinowa zupełnie nie przypomina tej z filmu Upiorna Siła Miłości, zobaczcie sami:

Draculaura jest zawiedziona, że nikt nie pamiętał o jej urodzinach. Wszystkie upiorki mają coś innego do roboty. Śpiewa sobie samej smutne ,,Happy Birthday''. Później okazuje się, że cała sytuacja była z góry zaplanowana, a wampirzyca odkrywa w szafce sukienkę i udaje się na swoje przyjęcie.


Bardzo podobają mi się w anime nowe stroje. W tym wypadku Draculaura, Clawdeen i Frankie wystąpiły w swoich urodzinowych kreacjach. Dlatego pewnie panna Stein pokazała się wcześniej w innym, aczkolwiek bardzo podobnym stroju co tu. Lagoona ma na sobie sukienkę Black Carpet, Abbey ma wymyśloną kreację, Ghoulia i Spectra chodzą natomiast w swoich Fashion Pack'ach.
Jestem jedynie zawiedziona, że Cleo jako jedyną nie przebrali :/

Podoba wam się ten odcinek? Co o nim sądzicie? 



2 komentarze:

  1. A ja oglądałam jezcze odcinek o chłopaku claudeen, tu go chyba nie było. No chyba że coś mnie ominęło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był. Koniec był taki, że wyła do księżyca i jadła mięso xD

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)