poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Operetta i Clawdeen Killer Style/Cleo i Clawdeen Skull Shores

Znalazłam więcej obrazków Operetty i Clawdeen z serii Killer Style i chciałam je tu dodać, tak więc proszę bardzo:).
Clawdeen:
 Operetta:

 A teraz druga część posta, chociaż tak naprawdę, to równie dobrze mógłby to być drugi post;) Obrazek Cleo i Clawdeen z serii Skull Shores:
Oraz ''urozmaicenie'' posta.
Ktoś kupił sobie pięciopak Skull Shores i postanowił zrobić Clawdeen nową fryzurę w stylu Venus, ale podobną do Frankie SS:
Co uważacie o poście? Czy teraz wpisy mogą być w tym stylu?

8 komentarzy:

  1. ta seria nie nazywa się killer style tylko maul session

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie może być Maul Session, ponieważ ta seria o której mówisz to są fashion packi, a na oficjalnych blogach pisało, że to seria Killer Style.

      Usuń
    2. rzeczywiścioe to nie jest maul session pomyliło mi się z inna seria ale znalazłam też informacje że te lalki nazywają się kohl's style

      Usuń
    3. Też to gdzieś przeczytałam, ale już na blogu przyjęło się Killer Style:)

      Usuń
  2. Ale zaje... Chociaż nie podobają mi się te z killer style... Nie wiem czy zauważyłaś ale wydaje mi się że on nie przerobił tej Clawdeen zauważ że ma inny kolor ust. Ale i tak KOCHAM MONSTER HIGH I TEGO BLOGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lorraine masz gg,bo chciałam byś współwłaścielką tego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze, musisz mieć bloggera. Po drugie, najpierw jesteś redaktorką, nie odrazu wspolwlascicielka. Po trzecie, one nie przyjmują na bloga byle kogo, muszą widzieć, jak piszesz posty itp.

      Usuń
  4. Ja sb wymyśliłem serie (nie powie. Jaka, bo ktoś sobie przywłaszczy) no i w tej mojej wymyslonej serii Venus ma właśnie taka fryze...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)