wtorek, 14 sierpnia 2012

Lalka Gorii

Pamiętacie Gorię Fangtell z odcinka specjalnego ,, Różnice kulturowe kłów i futer" ???
Fani postanowili zrobić jej lalkę. Jeśli chcecie ją mieć to dowiedziałam się jak należy ją wykonać:

Lalka Gorii jest wykonana z lalki Draculaury. Trzeba przemalować jej oczy na czerwono i zrobić inny makijaż aby wyglądała inaczej jak Draculaura. Usunąć jej serce z twarzy i przemalować jej różowe pasemka na fioletowe oraz skrócić włosy. Następnie wystarczy uszyć jej ubranko, dodać okulary i gotowe. Jeśli jednak nie chce się wam szyć jej normalnego stroju to można poprostu zakupić lalce strój potworniarki. ;)

Instrukcja może nie być za bardzo szczegółowa ale innej nie mogłam znaleźć  i tą przetłumaczyłam z jezyka angielskiego... ;)



8 komentarzy:

  1. Może zrobię ;) Mam dwie takie same lalki Draculaury i strój potworniarki więc może mi się uda... Ciekawa jestem tylko skąd wziąć okulary... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No , z tymi okularami problem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm... moim zdaniem nie warto przerabiać Lalę na Gorię... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. te okulary gorii są bardzo podobne do ghoulii z serri clasroom czyż nie uwarzacie?

    OdpowiedzUsuń
  5. ale te lalki są do sprzedaży w ameryce!!!! a oto dowód : http://www.youtube.com/watch?v=mkVZhGuT-Hg&feature=BFa&list=ULn4IQL1hDceM

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)