piątek, 10 sierpnia 2012

3-pak Dot Dead Goegeous

Pora na mały ''przegląd'' lalek z 3-paku Dot Dead Goergeous. Zacznijmy od Draculaury:
Jak widać, Draculaura prawdopodobnie pierwszy raz prezentuje się bez grzywki, i do tego z krótszymi włosami! Wampirka ma dość jaskrawy (według mnie) makijaż, a zwłaszcza wokół oczu. Pamiętacie jej lalkę, ale w wersji Gloom Beach?:
 W tej serii ma ona kolczyki-kokardki. W Dot Dead Gorgeous również takie ma, tylko w kolorze różu. Teraz trochę o stroju. Podstawowo, jest w odcieniach różu, czerni i bieli, choc w tym przypadku przeważa róż. Wzroki na sukience są białe i czarne, a dolna połowa stroju jest w jaśniejszym odcieniu różowego niż górna. Draculaura ma również mocno różową bransoletkę na prawym ramieniu oraz Trumnofon. Jak widać na tym zdjęciu...:
... Wegetarianka ma różowe buty z sercem i czarnym obcasem. Można również wywnioskować z tego zdjęcia, że ma różową podstawkę (co chyba nikogo nie dziwi;))
Ghoulia:
Zdaję mi się, że z serii na serię ma coraz gorszą fryzurę. Miałam nadzieję, że po serii Skull Shores, w której miała mocno falowane włosy wróci do prostych, ponieważ w takich moim zdaniem jest jej ładnie, a tu loki! Jej fryzura to po prostu tragedia (ale to tylko moje zdanie). Tym razem, Ghoulia ma białe oprawki, jak w serii Basic oraz kolczyki. Jej makijaż jest fioletowo-czerwony, a usta Krwisto-czerwone. Sukienkę ozdabia czarny pasek obwiązany w talii. Buty są w odcieniu bieli i czerwieni, a podstawka czarna.
Abbey:
Abbey znowu w kitce! Jak witać fanom Monster High spodobała się jej fryzura ze Skull Shores, a Projektanci to wykorzystali. Według mnie jest jej bardzo do twarzy w kitce. Jej makijaż jest fioletowo-różowy, a kolczyki niebieskie. Sukienka jest w odcieniach różu i błękitu, chociaż we wzorach pojaiwają się też białe i czarne odcienie. Na nadgarstkach spoczywa futerko, a na prawej dłoni możemy zauważyć kryształowo-przezroczystą torebką. Buty są zrobione podobną techniką co torebka, którą przed chwilą opisałam i świetnie pasują do stroju. 
I an koniec wszystkie trzy:

Czy podobają wam się posty z opisami, takie, jak ten?

Obrazki pochodzą z Wyszukiwarki Grafiki Google

4 komentarze:

  1. chcę zaprosić wszystkich do mojego bloga nazywa się nasze-monsterhigh.blogspot.com obserwujcie i komentujcie może nie jest zachwycający ale dzisiaj zaczęłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog jest jednym z najlepszych:
    czyli:
    +znasz duuuużo nowości
    +dodajesz fajne opisy
    +ludzie Cię chwalą ;)
    i jeden -
    -nie dodajesz zdjęć swoich Monsterek :(

    A co do tego wpisu to mi się podobają takie z opisami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no lepiej żeby były dłuższe bo w ogóle nie opisałaś sukienki ghoulii

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)