poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Wyniki

Wreszcie ukazały się tak długo wyczekiwane wyniki konkursu na piątek 13!
Ale jeśli nie wygraliście to nie macie się o co smucić! Podobno każdy kto wziął udział w konkursie dostanie jakiś upominek ;)  A oto dowód, wpis na stronie bukowylas.pl :
Wybrać zwycięzców było niesłychanie trudno, dlatego postanowiliśmy z firmą Mattel, czyli twórcą lalek Monster High, że w naszej zabawie nie będzie przegranych – każdy, kto wysłał do nas pracę, otrzyma prezent w podziękowaniu za twórczy udział w konkursie!

Cieszycie się? Ja nie bo nie wzięłam udziału ;)
Ale przejdźmy do zwycięzców! :


1. miejsce zdobyła:
Paulina Da-Via. Stworzyła coś naprawdę zabójczego!

2. i 3. miejsce zdobyły:
Martyna Kościelnik
Milena Zaremba
Dziewczyny zrobiły naprawdę monsteralne rysunki!

miejsca 4.-10. zdobyły:
Natalia Bigas
Ewelina Zielonka
Afrodyta Zembrzuska
Diana Kowalska
Renata Sz.
Magdalena Ćwiek
Bogumiła Jutrzenka
Ich prace tez były przestraszne!





9 komentarzy:

  1. Chciałabym zobaczyć jak wyglądają te ich obrazki, bo mój był na prawdę godny uwagi ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Lorraine Czy Jest Do Ciebie Jakiś Prywatny Kontakt? Mam Ważną Sprawę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lorraine obecnie przebywa na wakacjach i chyba nie mam dostępu do internetu :(
      Jak wróci to możesz się jej zapytać ;)

      Usuń
  3. Witam , mam propozycje . Pisze opowiadania na temat Monster High. Chciałabym je opublikowac niestety zaden moj blog nie ma takiej oglądalnosci :) Jezeli wam to odpowiada mozecie je opublikowac np. Seria "Życie w Merston High" moge przesłac pare opowiadan na maila . Proszę o odp. na mail justi20@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałabym to uzgodnić z Lorraine , ale ona jest na wakacjach ;)

      Usuń
    2. Okej wielkie dzięki...:)

      Usuń
  4. dzięki napisz mi na maila to poślę pare stron ocenicie i stwierdzicie

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)