środa, 20 czerwca 2012

Mattel - nowe lalki na Boże Narodzenie

Na dobrych stronach internetowych można znaleźć naprawdę sporo nowości. Piszę ten post drugi raz, ponieważ tamten był... jakby to powiedzieć... niesprawdzony informacyjnie. Musiałam szukać potwierdzeń, że te lalki zostaną rzeczywiście wydane. I znalazłam.
Dot Dead Gorgeous - seria podobna do Dawn of The Dance, lecz tym razem z tej serii zostanie wydane tylko 6 lalek: Lagoona, Operetta i Spectra oddzielnie oraz Abbey, Draculaura i Ghoulia w 3-paku w okresie Świąt Bożego Narodzenia.
A tutaj w wersji graficznej:
Na Święta będzie można również kupić lalki z serii Dead Tired 2, w których skład wchodzi Abbey, Clawdeen i Draculaura. Każda z nich będzie sprzedawana oddzielnie. 
Wersja graficzna Abbey:


Cafe-Trumna - w tym zestawie znajdują się dwie lalki: Draculaura i Clawdeen, mały stoliczek, czerwony fotel, błękitno-czarna kanapa i elementy, które znajdują się w większości kafejek.


5-pak lalek z serii Skull Shores. W zestawie znajdują się Cleo, Draculaura, Ghoulia, Clawdeen i Frankie, która jest pierwszy raz w kolorze. Ogólnie to fajnie by było mieć te pięć lalek, ale wyobraźcie ile one będą kosztować!

Następną ''niespodzianką'' od Mattel jest 2-pak Abbey i Ghoulia z serii Skultimate Roller Maze. Według mnie ta seria nie jest do końca udana z powodu niektórych kasków i strojów, ale to tylko moje zdanie.
Samochód z serii Sweet 1600 i specjalnie wystylizowana lalka Draculaury to kolejny zestaw, który pojawi się w czasie Świąt. 
No i kolejny 2-pak! Tym razem Operetta i Clawdeen w strojach w stylu ''Dawn of the Dance'' i ''Dot Dead Gorgeous''

A na koniec... Frankie, Clawdeen i Draculaura z serii Scary Tales! Niestety w tym przypadku nie mam stuprocentowej pewności, że na pewno wyjdą w czasie Świąt, ale źródła tak donoszą.
 Cóż... to był jeden z dłuższych postów, więc starałam się wszystko opisać dość krótko. A i jeszcze jedno - te lalki będą sprzedawane za granicą, ale nie wiadomo, czy będą dostępne w Polsce.

8 komentarzy:

  1. Strasznie podobają mi się te trzy lalki z serii Dot Dead Gorgeous. Są po prostu śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie 5 paki kosztują 300 coś złotych! czyli taniej jakby kupować oddzielnie.

    no ale wydac na raz 3000 zł?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw Draculaury z samochodem jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie chce się przechwalać ale mam wszystkie!!!!:P

    OdpowiedzUsuń
  5. po pierwsze seria dot dead gorgeous jest związana z kropkami na ubraniach i one wyjdą do sprzedarzy w te wakacje po drugie dead tired 2 też wyjdą w te wakacje po trzecie wszystkie te lalki wyjdą na wakacjach po czwarte 5-pack skull shores lepiej kupić za granicą gdzie będzie kosztował $80 po piąte seria roller maze jest udana tylko że mattel nie miał żadnego innego pomysłu po szóste draculaura i samochód to seria roadster draculaura i też wyjdzie w te wakacje po siódme operetta i clawdeen będą sprzedawane oddzielnie i ta seria nazywa się maul session po ósme seria scarily ever after (bo tak nazywa się seria scary tales) będzie wydana w polsce bo nawet mam draculaure po dzięwiąte byłabym bardzo wdzięczna jeśli ktoś przeczyta ten komentarz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pierwsze taka mądra nie jesteś na jaką się uważasz a po drugie jak już mówiłam mam wszystkie a poza tym nie znasz się ma monster high!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  6. ty też nie jesteś za mądra anonimko wyżej no dobra większość tych lalek możesz mieć ale powiedz mi skąd masz
    draculaure z samochodem albo kafejke z clawdeen i draculaurą a anonimka która pisała przed tobą miała racje ale nie we wszystkich faktach

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)