poniedziałek, 25 czerwca 2012

Filtr przeciwsłoneczny - sprostowanie

Pamiętacie krem z filtrem o którym wcześniej pisałam ?  Większość z was myśli że to jest tylko zabawka w zestawie Draculaury. Jednak w rzeczywistości nie można być w 100 % pewnym ... Informacje wzięłam z oficjalnego źródła i nic nie pisało że to jest dodatek do lalki ... Opakowanie wygląda jak prawdziwe i gdyby się dokładnie przyjrzeć to widać że krem Lali jest trochę inny , bo nie ma tam żadnych szczegółów , a kto na zabawkowym kremie pisze  zawartość: 70 ml ? Według mnie sprawa nie jest do końca jasna i nie można powiedzieć ze to na pewno krem dla lalki ani człowieka ( bo potwierdzenia nie znalazłam )



2 komentarze:

  1. Mnie się wydaje , ze ludzie nie używają kremu z filtrem 500. On się różni, ale uważam , że to zdjęcie nie est prawdziwe. Nie to , że foto szop czy coś , ale wiele różnych tego typu jest łamigłówek...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)