wtorek, 26 czerwca 2012

Kopiowanie :(

Cześć! Sorki że o tym pisze , ale już powoli zaczynam mieć dość... Weszłam wczoraj na pewien blog i zatkało mnie! Zobaczyłam że prawie wszystkie posty są skopiowanie od nas. Mam pewnosć bo niektóre obrazki czasem sama robię i wiem że są moje ,bo mam prawa autorskie. Tamta bloggerka mogła chociaż napisać skąd go wzięła. Ale to nie pierwszy raz kiedy ktoś z nas kopiuje ,bo na niektórych blogach tez można zobaczyć podobieństwo miedzy naszymi postami i obrazkami.Jest mi smutno z powodu tego regularnego ściągania , ponieważ nad każdym postem trzeba się napracować żeby wszystko miało sens. Dotego trzeba jeszcze wliczyć czas wyszukiwania newsów... Nie macie pojęcia jak czasem musimy się zmęczyć żeby wyszukać jakiś obrazek lub przetłumaczyć coś. Prosimy was o nie sciąganie , a jak już to chociaż napisanie skąd to wiecie. Ciągle ulepszamy nasz blog i każdy jeden obserwator jest dla nas ważny. Długo walczyłyśmy o was czytelników. Dziękuje że jesteście z nami i że chciało wam się to czytać, bo chyba to mój najdłuższy post. ;)

8 komentarzy:

  1. Wyobrażam sobie wasze uczucia. Współczuję ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jestem po stronie tamtej blogerki, ale ty też nie piszesz skąd masz zdjęcia. ja na swoim blogu zawsze pisze skąd mam zdjęcie. ale jeśli zrobisz własne zdjęcie i ktoś je skopiuje to współczuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie piszę bo biorę z oficjalnych źródeł które na pewno znacie ;)

      Usuń
  3. no i co z tego? chcesz żeby przyczepili się ciebie o prawa autorskie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja rozumiem, naprawdę. Tekstów nie wolno kopiować, i kropka. Ale zdjęcia, też szukacie w necie, i też bierzecie je z innych blogów, albo z Grafiki Google. Z tekstem to naprawdę, też bym była oburzona, ale zdjęcia, to zdjęcia! Ostatnio na moim blogu napisałam o Grece Reaper. Wiem o tym blogu od wczoraj, i zauważyłam że miałyśmy podobne pomysły, bowiem już wcześniej, za nim się o nim dowiedziałam, też miałam takie tło :). A tłumaczenie Grece Reaper zrobiłam sama, i wszszło mi trochę inaczej, odjełyście trochę zdań, nie? A i tak fajne. Zdjęcia, tak, naprawdę można kopiować, ale jak są prawa autorskie to trzeba napisać z jakiego bloga się to wzięło. A notki kopiować to jest szczyt, nawet karalne! A przy okazji: polecam mój nowy, pierwszy blog o MH ;) Dopiero od nie dawna piszę, ale... Adres: www.newsy-monster-high.blogspot.com, może polecisz? Ja twój także. Pozdrawiam, Viks.

    OdpowiedzUsuń
  5. www.newsy-monster-high.blogspot.com jasne a poza tym znam tą blogerkę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak... bo ty nie kopiujesz z innych blogów

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)