sobota, 14 stycznia 2012

Operetta

Operetta - Upiór z opery
Uczennica szkoły Monster High

Wiek
16 upiornych lat!



Zabójczy Styl 
Od mojej ulepszonej, niesamowicie
zakręconej, czerwonej fryzury, po
obcas w moich butach, który
wygląda jak klucz wiolinowy,
jestem zniewalajaco rockującym
upiorem mocy. Mam też wyraźne,
perfekcyjnie piękne znamię
zaczynające się na mojej twarzy,
a kończące się najfajniejszym
tatułażem na świecie.



Dziwaczna Wada
Jestem trochę diwą i perfekcjonistką.
Ok, więcej niż trochę. Chodzi
o moją muzykę, która słyszana na
żywo, powoduje, że potwory
mogą trochę zwariować na kilka dni.
Na szczęście mój głos nie jest
szkodliwy, gdy słucha się go na nagraniu.



Zwierzę 
Memphis "Daddy O" Longlegs
to mój kochany pająk.
Oczywiście nie jest to zwykły pająk,
którego możesz gdzieś zobaczyć,
chyba, że widujesz pająki
grające na basie.



Najbardziej irytująca rzecz
 Nie lubię, gdy ktoś mówi mi,
co mam robić. Myślę, że jestem
wystarczająco rozsądna, by
sama podejmować decyzję.



Najbardziej lubiany przedmiot 
Historia muzyki. Nie wiesz, gdzie
masz iść, jeśli nie wiesz, gdzie byłeś.




Najmniej lubiany przedmiot
 Eksperymenty. Jedyną rzeczą,
jaką chcę tworzyć jest muzyka.



Ulubiony kolor 
Staromodny, aksamitny czerwień.



Ulubione jedzenie 
Kanapki ze smarzonym
masłem orzechowym i
bananami. Bardzo wam dziękuję.


Przyjaciele 
Holt Hyde i Deuce Gorgon .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)