poniedziałek, 2 stycznia 2012

C.A. Cupid

C.A. Cupid  - Dziewczyna kupidynek
Studentka szkoły Monster High



Wiek:
Jestem stara jak miłość Nastolatków

Zabójczy styl: 
Wiele koronek z delikatnych tkanin.
Jeden z moich znajomych powiedział,
że wampir jest ,przerażająco prasowany
co moim zdaniem jest pięknym opisem nie?
Dziwaczna wada Nie trafiam za
pierwszym razem.To żenujące ale
prawdziwe.Dlatego moja rada jest
bardziej wycelowana niż moje strzały

Ulubiony kolor
Różowy

Ulubiona potrawa
Babeczki z posypką

Najbardziej irytująca rzecz
Gdy potwory są zaskoczone ,że
nie jestem facetem.Nie jestem
moim tatą w porządku? Pracuję
tylko z potworami. A mój tata
z normalsami.

Ulubione zajęcie
Odpowiadać na pytania w
związku jakiegoś potwora.

Zwierzątko:
Bardzo chciałabym mieć zwierzę
ale jest tak wiele ryb w morzu.
Jak mam wybrć tylko jedno?

Ulubiony przedmiot w szkole:
Psychologia

Najmniej lubiany przedmiot w szkole
Szponorachunki- nie wszyscy umieją
rozwiązać równanie.

Przyjaciele
Każdy potwór który jest zakochany w miłości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)