sobota, 14 stycznia 2012

Howleen Wolf

Howleen Wolf 

Uczennica szkoły Monster High


Wiek:
14 

Zabójczy Styl:

Lubię nazywać to tak, jak
sukienka "były punk" . To tak
jak przy wielu różnych stylach
i zacierania ich razem stworzyć
coś zupełnie nowego i creepy cool.
Clawdeen mówi, że wygląda jak
Ubrałem się w ciemności, ale
mi się podoba i to się liczy dla mnie.

Dziwaczna wada:
Moje włosy. Robią, to co chcą.

Ulubiony kolor:

Nie wiem . Zależy od dnia.

Najbardziej irytująca rzecz:

Kiedy jestem traktowana jak
młodsza siostra. To znaczy ja
jestem młodszą siostrą...Ale
nie jestem już dzieckiem.

Ulubiona potrawa:

Hot-Dogi

Ulubione zajęcie:

Kocham piłkę nożną!
To bardzo zabawne! 

Zwierzątko:  

Cushion to moje zwierze jeż.
Ona może być trochę kłująca
na zewnątrz, ale ona jest
naprawdę słodka od wewnątrz
i to się liczy!

Ulubiony przedmiot szkolny:  

Trochę matematyka czasem historia.
Ale biologia jest naprawdę fajna

Najmniej lubiany przedmiot w szkole:  

Czasami jednen przedmiot lubię
najbardziej .Następnego dnia jest on
najmniej lubiany. Dziwne co?

Przyjaciele:  

Clawdeen Wolf i Abbey Bominable




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)