czwartek, 1 marca 2012

Grace Reaper

Grace Reaper - Córka Mrocznego Kosiarza.
Jest postacią wymyśloną przez fanów , ale niektórzy starają się żeby trafiła do filmików.
Ja osobiście nie za bardzo ją lubie ale każdy ma własne zdanie :P




Grace Reaper
Studentka Monster High

Images (1).jpg
Wiek
170 (ale zawsze będę gdzieś około 17)
Potworni rodzice
Mroczny kosiarz
Zabójczy Styl
kolczyki w kształtach kos,hmm...reszte znacie.
Dziwaczna Wada
Czasami psy myślą, że moje ręce są kośćmi króre mogą żuć. Na drugi dzień jeden z nich przychodzi po mój kciuk :O .
Zwierzę
Mój królik albinos, Domsday . Ojciec nienawidzi królików, dla niego są słodkie tylko w obsłudze.
Ulubione zajęcie
Szycie. Ghoulia zawsze pomaga mi z armaturą, jest wspaniałym manekinem.
Irytująca rzecz
Kiedy ludzie pytają się czy są na "liście". To wciąż praca ojca, a nie moja.
Ulubiony Przedmiot
Dramat. Przebieranie się w wiele słodkich kostiumów. Kocham to !
'Nielubiany' Przedmiot
Clawulus. Formuły po prostu nie zgadzają się ze mną.
Ulubiony Kolor
Cukrowy Róż
Ulubione jedzenie
Truskawki, kocham truskawki, mam nawet truskawkowy szampon! (Jestem od niech uzależniona)
Przyjaciele


Ktoś zrobił nawet lalkę Grace. podobno można ją zrobić z Cupid
jeśli przemaluje się nogi , ręce oczy i usta ale ja nie mam jej lalki a
nawet jak bym miała  to napewno bym nie próbowała ;)

Ujik.png

2 komentarze:

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)