poniedziałek, 20 lutego 2012

Robecca Steam

Robecca Steam- Robot

Wiek:
116

Zabójczy styl:
Ja bym opisała swój styl jako
niemodny i stary w obecnym czasie,
mimo że zostałam niedawno
poinformowana, że byłam całkowicie
"steampunk" i dość "nowoczesna".
To jest ulga, żaden potwór chce
być uważany za nudne.

Dziwaczna Wada:
Mój wewnętrzny zegar nie zawsze
prawdiłowo funkcjonuję i zdarza
mi się zawsze przyjechać późno.
Wydaje się nie do znaczenia ile
alarmów ustawić lub nosić zegarki ,
nic nie pomaga.

Zwierzę:
Kapitan Penny jest moim
mechanicznym pingwinem.
Skrzydła są zbędne, gdy jest
wyposażony w rakiety.

Ulubionye zajęcie:

Używam moich rakietowych butów
i potrafię robić akrobacje i sztuczki,
które sprawiają, że inne potwory
muszą się zatrzymać, aby mnie obejrzeć.

Największa ityująca rzecz:
Deszcz.

Ulubiony przedmiot w szkole:
  Sklep metalowy.  ( ???  )

Najmniej lubiany przedmiot w szkole:
Gotowanie. Trochę boję się wrzącej wody.

Ulubiony kolor:
Miedź.

Ulubiona potrawa:
Mimo, że mój mechanizm nie wymaga
tradycyjnych potraw lubię herbatę imbirową.

BFF'S:
Rochelle Goyle i Frankie Stein

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)