czwartek, 29 sierpnia 2013

Nowe wydanie magazynu

Od dziś możemy kupić nowe wydanie magazynu MH. Prezentem z okładki jest obłędnie modna bransoletka z zawieszkami i niespodzianka. Bez zbędnych dopowiedzeń, oto pierwsza strona:


W bieżącym numerze:
  • Upiorni uczniowie  Ross Palony 
  • Historie z dreszczykiem   Próba nerwów 
  • Ostatni ryk mody   Zielono mi!
  • Strasznie fajny pamiętnik Świat Abbey 
  • Potworny test  Czy jesteś upiorną cheerleaderką? 
  • Monstrualna rozrywka 
Zamierzacie kupić ten numer?

 

16 komentarzy:

  1. A pamiętnik Abbey to chyba już był w jednym numerze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już go zakupiłam :D Jest super c:

    OdpowiedzUsuń
  3. No przecież jak Ross, to Abbey też być musi;)
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  4. mam go w następnym będzie wszystko o Gillu i naklejki duże na ścianę :) oraz pamiętnik Holta

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam jest SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to mam pecha =.= Chciałam wysłać pracę na ten konkurs w gazetce, zrobiłam na komputerze,patrzę... trzeba wysłać normalnie -.- ZAWSZE było przecież opcja - na adres mailowy i normalnie ;-; Ja to mam pecha :c

    OdpowiedzUsuń
  7. A jaki oprócz bransoletki jest PRZYKŁADOWY dodatek? Wie ktoś bo np. kupił magazyn?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tyłu jest dołączony plan lekcji A4

      Usuń
  8. Mam pytanie. Czy komiks z Webarellą tłumaczyłyście same?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie był mój post więc nie wiem. Vebb tłumaczyłaś? A właśnie ;-; Gi i Vebb żyją jeszcze <.< ?

      Usuń
  9. Jaki prezent będzie w następnym numerze ??

    Monsterki i ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawieszki i naklejki... na ścianę O.o Rodzice by mnie chyba zabili za przyklejenie czegoś do ściany (meble,tablica korkowa i drzwi to inna bajka XD (Żożo widział tablicę w moim room) :D

      Usuń
  10. Emily McCrazy :)30 sierpnia 2013 09:47

    Już kupiłam!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też. Super plan lekcji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)