niedziela, 8 lipca 2012

C. A. Cupid Sweet Deadly Dance

Ostatnio strasznie mi się nudziło (w końcu są wakacje:D) więc wymyśliłam nową serię Sweet Deadly Dance (w tłumaczeniu na Polski - Słodki zabójczy taniec). Inspiracją dla mnie były serie Dawn Of The Dance oraz Dot Dead Gorgeous. Na początku zrobiłam moją ulubioną postać - C. A. Cupid.
Na dole jest podpis HeatherDCastillo.DeviantArt.Com - to stronka, na której dodaję różne prace, więc jeśli będziecie chcieli mnie odwiedzić, będzie mi bardzo miło:)
Już mam zaprojektowany strój dla Spectry, Frankie, Cleo, Venus, Deville, Dustine i Draculaury, lecz obrazki z nimi będę dodawała już na zwykłych rysunkach.
Co sądzicie o tym stroju?

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładny .:)A przy okazji jestem fanką tego bloga,zawsze z niego można się dużo dowiedzieć o MH .:)

    OdpowiedzUsuń
  2. -proszę cię powiedz jak to zrobiłaś. bardzo mi na tym zależy bo sama projektuję i robię takie postacie i wciąż szukam sposobu jak zrobić to w takiej grafice. jak dotąd robiłam fotomontaże i w paincie , ale ta praca to mistrzostwo.. proszę napisz mi odp w komentarzu lub na mój e-mail kajamaruszak@wp.pl a jak nie to napisz do mnie to chociaż wyśle ci moją najważniejszą postać to prosiłabym cię o zrobienie jej w tej grafice. błagam napisz. masz super blogo odwiedzam go codziennie.

    PS. to coś w mailu to małpa tylko coś dziwnie sie zrobiła. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie już się naprawiła sorry.to tylko przy pisaniu się dziwnie robiłao.

      Usuń
    2. Ona to chyba w Gimpie robi.

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)