sobota, 1 czerwca 2013

One Monster Or Another,czyli nowy konkurs!

Tak,kochani! Startuję znowu z nowym konkursem. Nie tylko mi,ale też paru osobom spodobał się pomysł Klaudii Dash z konkursem,by przedstawić naszych ulubieńców w innej płci niż są. Nagrodą dla niej będzie oczywiście wpisanie do listy(jeśli jeszcze na niej nie jesteś) i podziękowania tutaj :P W wakacje obiecuję wam jeszcze fajniejszej jakości konkursy (np. MUP3,bo będę mieć dużo czasu na robienie postaci) lub znowu dam wam 'zarzucać' pomysłami, bo widać niektórzy mają głowę do tego :*

Zasady konkursu:
-Praca musi być podpisana nazwą, jaka ma być na dyplomie w przypadku wygranej (np by: ktoś tam, autor: ktoś tam itp.).
-Praca musi być wyłącznie własnego pomysłu. Nie może być nawet trochę inspirowane pracami osób trzecich.
-Praca ma zawierać postać oryginalnej płci oraz postać płci zmienionej.
-1 osoba = 1 praca.
-Nie wolno używać bas,póz i innych tego typu pomocy.
-Wszystkie techniki wykonania prac są przyjmowane (gimp,paint,photoshop,rysowanie w realu, itd.) Przy zgłoszeniu trzeba napisać czym była robiona praca.
-Prace muszą zostać przesłane do godziny 14.30 do 28.06.13r na maila aleksa.de.nile0707@gmail.com.

Jeśli jakaś zasada będzie naruszona, pracę automatycznie ignoruję. Nie ma proszenia itd. :)

Nagrodą są jak zwykle dyplomy oraz dodanie prac do zakładki 'Prace Konkursowe'.
Wszystkich prac nie wstawiam.
Wyniki będą w pierwszy weekend od terminu przysyłania prac (najpewniej w sobotę).

Życzę wam powodzenia ;3
By konkurs się odbył, potrzebuję min.6-7 prac.
Oczywiście jak coś jest niejasne pytać w komentarzach!

Weźmiecie udział? Podoba wam się ten konkurs? Jaki chcecie konkurs zaraz po tym?


EDIT:
Jeszcze jeden z komentatorów zwrócił na to uwagę. Seria może być dowolna, nawet wymyślona,ale obie postacie (i chłopak,i dziewczyna) muszą być wtedy z tej samej serii!

70 komentarzy:

  1. Seria ma być wymyślona czy np. Basic?

    OdpowiedzUsuń
  2. Może wezmę udział, ale martwi mnie to, że nie można z bas :(

    OdpowiedzUsuń
  3. A co mi tam.. spróbuję. Zrobię Robeccę i kogoś jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To znaczy że mamy narysowac postać w innej płci i jescze normalnmą rysowac

    Spectra-Voncerber

    OdpowiedzUsuń
  5. I jescze jedno pytanko;) Czy obie postacie maja być w tej samej serii? np. ona Picture Day i on Picture Day. A i czy ma być to seria wymyslona?

    Spectra-Voncerber

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, obie muszą być takie same. Ale seria dowolna ;)

      Usuń
  6. Zgłaszam się !

    Lagoona Blue111

    OdpowiedzUsuń
  7. Jasne,że wezmę! A nazwa ,,One Monster Or Another" Kojarzy mi się z "On Way Or Another"zespołu One Directon ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A my mamy korzystać z basów czy narysować na kartce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam pisze, wszystko samemu :(

      Usuń
    2. No chol^ra piszę,że nie ma być z basów >.<'' Czytajcie dokładnie <.>

      Usuń
  9. Yay! Prawie skończyłam! To mój 1 konkurs,na który wysyłam prace ^.^ Aleksa,nie przeraź się moim dziecinnym stylem rysowania,podpiszę się jako Cadance. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Eh teraz to już na pewno nie wygram... :,( nie mam szans z Lorrką i Aleksą bo ja nie pracuję na gimpie ani tych innych... ja tylko painta z windowsa 7 używam, ale może może jak się postaram. Wkońcu nie bez powodu nazywają mnie "Mistrzyni Painta"

    Zuzella96

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przecież nie startuję we własnym konkursie XD ''Jedzenie jedzenia nie je'' :P

      Usuń
  11. Mam pytanie. Co dokładnie oceniasz: pomysł na strój i fryzurę czy same zdolności tzn. Czy postać jest proporcjonalna itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie całokształt. Czy to ręce i nogi ma, wiesz :P

      Usuń
  12. A przerabiamy z dziewczyny na chłopaka (np. Clawdeen na Clawdeena xd) czy z chłopaka na dziewczynę (np. Clawd na Clawdę xd)?
    Bez póz, czyli nie można z czegoś przerysowywać, tylko z głowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,tak. A czy z dziewczynę na chłopaka czy na odwrót, znaczenia nie ma ;)

      Usuń
  13. O i jeszcze jedno pytanko! xD
    A czy można przerobić swoją OC? :3
    Sorry, że tak dopytuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Można tak, żeby oryginalną postać wkleić? W sensie, że zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też się chciałam zapytać czy trzeba rysować obie postacie? Czy np. wklejam fote lagoony 13 wishes

      Usuń
    2. Nie, trzeba rysować. Wyraźnie pisze,leniuchy :3

      Usuń
  15. Zgłasza pomysł na konkurs photo monster że trzeba zrobić photo story za pomocą lalek na dany temat pisała ania123

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie... nie głupie :> Pomyślę ;)

      Usuń
    2. Ey ale nie każdy ma tyle lalek...

      Usuń
    3. nie chodzi tylko o lalki mh na przykład poza nimi można użyć lalki barbie itp.
      pisała ania123

      Usuń
    4. ja w ogóle nie mam lalek MH, a jeśli bym użyła same lalki barbie to już nie byłoby na temat tego bloga





      Niezalogowana NB

      Usuń
  16. Mam też kolejny pomysł na konek... :3

    Co byście powiedzieli, gdyby trzeba było narysować jakąś monsterkę (nie OC, bo by nie miało sensu) z całkowicie innym charakterem? Np. kujonkę Cleo, piękność Ghoulię? Lub monsterkę jakąś jako innego potwora, np. Clawdeen jako wampir, Frankie jako duch?

    A na konkurs chyba jednak narysuję moją OC jako chłopaka i jakiegoś chłopaka jako dziewczynę, jeśli można... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadnych Oc. Po łapach co niektórym dam :3 XD

      Usuń
    2. Dobra, to zrobię kogoś z MH. xD

      Niezalogowana Nicolette de High

      Usuń
  17. Hej czy może być szkic?

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze szkoda że nie można z bas bo ja tak sama to nie umiem narysować "człowieka"...
    Niestety nie wezmę udziału... :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Alekso a trzeba zrobić powiedzmy że jak Deuce ma węże na głowie i jak go przerobie go na Cleo to ona musi mieć te węże czy normalna fryzura jaką ma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zrozumiałaś kompletnie zadania. Jeśli robisz Deuca, to Deuce musi być dziewczyną. Nie przerabianie z Clawda na Draculaurę itp. A jeśli chodzi o ogólny wygląd - wasza sprawa, ma to chociaż się 'kupy trzymać'.

      Mam dopiero 3 prace. Ludzie! Takie trudne jest narysowanie czegoś, nawet na kartce? :(

      Usuń
    2. Tak! Bardzo mało ludzi umie narysować kształt człowieka. Mało osób bierze w tym udział, bo nie można robić na bazie...

      Usuń
    3. Człowieka? O chole^a. Może jeszcze poradnik trza. do narysowania człeka >.< Nie można popaczać np. Na lale (że lalkę) i rysować? Ja tak zrobiłam na Travel in Time, tylko ubrania potem dorysowałam ;-;

      Usuń
    4. Taa wiem że MH to nie ludzie, ale sam kształt człowieka mają...
      Nie każdy ma talent jak wy, ja po prostu nie umiem tego narysować

      Usuń
    5. Emily McCrazy :)6 czerwca 2013 13:06

      OlkaMH ma trochę racji, nie wszyscy są tacy dobrzy z rysowania w realu, ale Aleksa też ma rację.
      czy to takie trudne odwzorować od lalki?!
      Ludzie! Macie ręce, ołówek, kredki, kartkę, fotkę lalki lub lalkę i mózg?!
      Ja mam i moja praca w toku!

      Usuń
  20. Zgłaszam się!!!

    Gchoulia310

    OdpowiedzUsuń
  21. Js chyba wezmę. Jeszcze się namyślę@.@
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  22. Czyli w tę sobotę będą wyniki? (08.06.13r.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to mozliwe, ze czas jest do 28.06 a w ten weekend wyniki? CZYTAJCIE WSZYSTKO DOKŁADNIE! I nie, chyba wyników się niedoczekacie. Prac mam dopiero 3, nie mam kompletnie z czego wybrać. W ramach małej rekompejszon, ja wybiorę next konkurs v.v

      Usuń
    2. Emily McCrazy :)7 czerwca 2013 15:24

      Ja już robię pracę to będziesz miała 4 albo więcej, bo to że teraz masz dopiero 3 prace nie znaczy że nie będzie ich więcej, przecież jest jeszcze dużo czasu.

      Usuń
    3. właśnie All nie rezygnuj! Poczekaj do terminu oddania prac, wiele ludzi robi takie rzeczy na ostatnią chwilę...

      Usuń
    4. Dobra dobra XDDD Siem posłucham ._. Na razie niestety nie mam kompletnie z czego wybrać :( Są nadal tylko 3,ale okey ;-; I tak po wystawieniu ocen zrobię wam MUP3 xD Bd miała zajęcie :PPP

      Usuń
  23. Szczerze?Mam już dosyć tego ,że w kółko są konkursy związane z rysowaniem ,w końcu nie każdy czytelnik ma talent!Były tylko 2 konkursy o innej tematyce(DWMF i MUP) a moim zdaniem to źle!Rozumiem,że wy super rysujecie ale naprawdę,proszę abyście robiły więcej konkursów o innej tematyce bo te robią się powoli nudne.
    Anu$ka:*^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zarzuć pomysłem :> Reklamacje, proszę tylko do siebie. Trza było jakiś fajny dać pomysł jak zbierałam to by było jak chcesz :P ^.^

      Usuń
    2. No do chole*y jasnej przecież jest jak byk- Freaky Fab Movie Creator!!!
      A za chwilę robię... MST (bvahahaha, nie dowiecie się co to jest... narazie)
      albo DWMF, albo MSN. (huehue nie dowiecie się, nie dowiecie :P)

      Usuń
    3. Dobra spoko ja tam mogę zarzucić pomysły(zarzuciłam już w poście o zastępstwie piosenki tygodnia) ale same też możecie coś same wymyślić.Nie trzeba się od razu bulwersować,po prostu wyraziłam swoją opinię ale skoro już nawet tego nie można zrobić...
      Anu$ka:*^^

      Usuń
    4. Dżizys, to byo do mnie czy do Ally?

      Viol

      Usuń
    5. No to spoko, następnym razem daj jakąś fajną ofertę :P Ja tam bulwersu na razie nie mam XD Vii ma słabe nerwy ^.^ Zaleta szama :* XDD

      Usuń
  24. Emily McCrazy :)6 czerwca 2013 12:59

    Ja już zaczęłam pracę!
    MUSZĘ zdążyć!

    OdpowiedzUsuń
  25. Musi być w kolorze??? Czy może być czarno-białe?

    Saw

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Czemu we wszystkie konkursy w których wezmę udział , wynik jest w moje urodziny!?

    alicja darkfernus

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, ale fajnie, masz urodziny kilka razy w roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ile masz już prac?

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej tu kornel i wymyśliłam podobny konkurs tylko tszeba narysować postać monster high może być wymyślona jako zwierze! Oczywiście w ciuchach z makijażem itp. Pomysł KornelaCzerwonąPande
    By KornelCzerwonaPanda :-)
    PS. Znam Klaudie Dash i chodze z nią do klasy :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. A ten konkurs nazywał by się Summer Ani-Monsters (nie mylić z anime!)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)